God lørdag godtfolk. Blir mye tid foran fjernsynsapparatet idag, Preimer League krever sitt. Imellom kampene tror jeg at jeg skal lese litt i den nye boken som kom i posten igår. Blir sikkert artig lesning
God morgen fra Kristiansand. I dag har jeg mottatt enda en mail fra Ethiopian med tilbud om å oppgradere til business med plusgrade. Jeg lurer på om jeg skal tolke dette som lav dekning i businessklass.. For min del betaler jeg ikke 4x400 € per pers for business når billettene ville kostet mindre for business i utgangspunktet.. La oss håpe de finner det smart å oppgradere følge på 2xSK*G og 2xSK*S.. La oss håpe
Håpet er som regel det siste som døyr Og god morgen frå Vest! Set straks kursen nordover mot Ålebyen og 100-årsfest, med bil (om ikkje bremsene har rusta fast). Blir altså dårlig med EB-poeng. Får kompensere ved å bruke Amex på ferjer og bensinstasjon. Ha ein strålande dag alle sammen!
God dag. Kroppen har fortsatt ikke innsett at ferien er over og insisterer på å holde seg på amerikansk østkysttid - litt kjipt med tanke på at jobben kaller på mandag. Ha en fortsatt god lørdag!
God ettermiddag fra Trondheim. Litt sliten etter gårkvelden, men har jo vært ute en vinterdag før.... Nå er det "Knutsen & Ludvigsen og den fæle Rasputin" på DVD sammen med kidsa. Glitrende underholdning og anbefales på det varmeste Ha en super lørdag
Hadde håpet på at jeg kunne surfet mer mens det var service på jobb :/ men likevel greit å ha en slappere lørdag en vanlig arbeidsdag men samtidig få bedre betalt. Neste helg venter en tur til HKG
God aften fra Langfjellet ute i havet også. Her blåser det godt ute og standby-båten dupper noe voldsomt i bølgene, men det merker vi heldigvis lite av her vi står med bena godt plantet på havbunnen. Biffen er fortært og snart er det Bingo - så det meste er som vanlig en lørdag kveld i Olja altså. Det som derimot er mindre vanlig er det vi snart skal i gang med, nemlig brønntesting og fakling. Har vært med på det noen ganger før og det er alltid fascinerende å se, høre og kjenne varmen fra flammen som snart blir tent som en del av testingen. Satser på å få lagt ut noen bilder etterhvert. Ha en fortsatt fin aften!
God kveld fra øst-Kristiansand! Har vært fullt engasjert i hagearbeid sammen med oversjefsgartnerinna siden kl 14, så nå var det godt å åpne en San Miguel, kick back og ta helg. "Satan" (styrerepresentanten i gata her) har heldigvis et kristenkonservativt syn på søndagene, så i morgen er det fri God helg!
God kveld fra Hovedflyplassen, kom over et godt tilbud på Flyertalk, og nå sitter jeg å teller på knappene om man skal ta seg en tur til SFO med Oneworld - ut fra AMS og hjem til CDG for å delta på "Black Friday". Det var helt Texas i California for tre år siden, og frister til gjentakelse. Kan jo kanskje legge inn en visit til @tommy777 på turen Mange QR-miles og sikrer et nytt år med QR-Gold.
God kveld fra Gjøvik! Selv om returen fra MegaDo var for kun en uke siden, har reiseabstinensene allerede begynt å melde seg. Driver derfor litt egenmedisinering..