God morgen fra Tokyo. Ny dag, nye muligheter. La oss se hva dagen bringer Ha en strålende søndag alle bonusnisser
Morn fra Hua Hin! I dag skal vi ta en safari i en nasjonalpark. En guide som har vokst opp ved parken skal forhåpentlig bringe oss til et sted der vi kan se ville elefanter. Gleder meg! Har kun sett elefanter i fangenskap hittill. Ha en strålende dag
God formiddag fra Porsgrunn. Endelig avreisedag. Drar om 10 min. Trf-Cph-Iad Kjenner champissuget kommer. Sas A350. Kompis og meg, ser ut som vi får minikabinen for oss selv? Det gledes. Ha en boblende dag
God morgen fra Union Brygge i Drammen! Litt trang hjelm og en hoven fot etter volleyballkamp som en del av konkurransene i går. Det får være en trøst at vi vant hele opplegget Ha en rolig søndag!
God morgen fra Østfold. Fikk gjort unna mesteparten av det nødvendige i går, så i dag blir det kaffe på sengen, og lang frokost. Viktig å ikke stresse når man har fri! Også må man jo lade opp til arbeidsuken som starter i morgen. Ha en super dag!
God sundag frå eit heimekontor i Sunnfjord. Begredelig veit ute. Det er tydeleg at sola ikkje alltid skin i Vestland - Norges svar på California. Men det gjer den jo som kjent heller ikkje i det ekte California heller. Her går det i jobbing medan tankane flyr til framtidige turar. Vel fire månadar att til RTW-tur med ANA F neste heile vegen.
Hei fra Brussel. Ble akkurat vitne til et ublidt møte bil vs katt. Selv om resultatet ble noe uvant satte det en støkk i oss. Heldigvis var det en ølhage i umiddelbar nærhet, så nervene kan roes ned. Ha en trafikalt trygg søndag!
God sundag frå Aust-Finnmark! Roleg fønvind og nesten +20°C Rein lykke? Ha ein brillefin dag, gode medforumistar!
God kveld fra Oslo etter en relativt fuktig helg i Gøteborg. I morgon skal eg byrja eit nytt og betre liv