Super nyhet Joker med 6% trumf hver mandag.

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Fredrik81, 06. jan 2017.

1. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Super nyhet Joker med 5% ektra trumf hver mandag på alle varer. Nyheten heter Joker Glad. Bare å finne sin lokale joker å shoppe hver mandag.
    Bruker du shell mastercard så er du nesten opp i 100 poeng per 100kr.
    Har du SAS Amex platinum så passerer du 100 poeng. Det vil si at handler du for over 100 000kr i året så vil du få CT og 100 000 poeng. Med dette så kan du kjøpe deg en tur som fort ville kostet 40 000kr for to personer.
    100 000kr i mat (8 300kr per måned) vil jeg si er innen for et normal budsjett for en normal barne familie(2+2), med andre ord helt oppnåelig for de fleste familier.
    Frukt og grønt handler man alltid hos Kiwi :), eventuelt hos Spar når de gir 40%.

Ursa, dkvt and Petter B-C like this.
  2. olekvi

olekvi Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    Spørsmålet da blir hvor mye mer har du betalt for varene i forhold til om du hadde kjøpt alt på Kiwi, eller kanskje enda bedre kjøpt alt på Rema? :)

Mitt inntrykk er i hvert fall at Joker er relativt dyrt på vanlige basisvarer i forhold til de to nevnte.

3. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,002
    Bonuspoeng:
    183
    En god nyhet for de som har Joker som sin faste sjappe, men ikke engang 10 % Trumf fast hadde fått meg til å begynne å handle noe mer enn småvarer hos Joker.

Berlioz liker dette
  4. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,518
    Bonuspoeng:
    183
    Skulle vært hver søndag.;)

Eneste dagen i uka jeg kan finne på å handle på Joker.

Henrik and chberge like this.
  5. Ursa

Ursa Bonusnisse

Likes mottatt:
    1,416
    Bonuspoeng:
    93
    Hmmmm så fantastisk :) minner om at man må melde seg på programmet på joker.no før det blir trukket ekstratrumf til trumfkontoen. Denne uka er det tilbud på 25 kr for 500g Norvegia. Det er jo et knalltilbud :) (max 5 pr pers = 2,5 kilo for 125 kroner)

6. seppma

seppma Reiseglad

Likes mottatt:
    114
    Bonuspoeng:
    43
    Då må du vare en av de lycklige som får tak på disse lokketilbudene de har. Husk tilbudene gjelder fra tirsdag-søndag, ikke påandag de gir 5% extra trumf poeng.

Ursa and kaijoar like this.
  7. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Men no må vi ikkje gløyme at det som gjeld her er poeng per krone og ikkje krone per kilo/liter som vi er programmert til å tenke på. :)

Eg hadde glatt handla potetgullet mitt på Joker på mandagane om det hadde vore Joker-butikk i bygda.

braathens safe liker dette
  8. bor_i_en_koffert

bor_i_en_koffert Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Istedenfor å kjøpe potetgull på mandag, kan du fly med *A og få potetgull i loungen...alle dager...uten å betale.

Jeg forstår ikke problemstillingen.

9. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,040
    Bonuspoeng:
    113
    Nei, kundeavisen til joker gjelder tirsdag til lørdag. Irritert meg over det mer enn et par ganger på søndager når de ikke har tatt ned reklameskiltene/lappene. Impulskjøp av varer som ikke er på tilbud allikevel blir fort dyrt, særlig på joker hvor prisene ikke akkurat er lave...

Ursa liker dette
  10. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Ble skuffet i dag da Jokeren på Sola(Røyneberg) ikke ville ta Amex. Terminalen var kun merket med Visa og MasterCard. Prøvde tre ganger til ingen nytte. Det positive var at trumfen(6%) kom rett inn på konto. Og ble grei uttelling ved bruk av Shell MasterCard. Jeg som var bombesikker på at alle i norgesgruppen tok Amex.

11. Fridtjof

Fridtjof Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    414
    Bonuspoeng:
    63
    Mine lokale Jokere tar Amex, så det må være noe spesielt.

Fredrik81 liker dette
  12. Mbj

Mbj Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    701
    Bonuspoeng:
    93
    Joker på lysaker stasjon tar heller ikke amex.

13. hakbla

hakbla EBG

Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    3
    Joker Jeløy tar Amex - fikk dog ikke 6% trumf ved handling nå i kveld. Er man nødt til å melde seg på "Joker Glad" på lik linje som Kiwi Pluss?

14. hakbla

hakbla EBG

Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    3
    Ser nå at man er nødt til å melde seg på Joker Glad via joker sine sider, så der er forklaringen!

Del denne siden