Svar fra Norwegian (Klage)

Tråd i 'Bonushjelp' startet av SAS-EBP, 15. juli 2015.

  1. SAS-EBP

    SAS-EBP SAS Pandion

    Innlegg:
    213
    Likes mottatt:
    753
    Bonuspoeng:
    93
    Hei,
    Sendte inn klage til Norwegian 28.04.2015. Flyet mitt ble kansellert Bergen-Stavanger og jeg måtte booke SAS da norwegian ikke kunne hjelpe. Har forsatt ikke motatt noe svar enda.. Noen så vet hvor lang tid det er på kunde("service") oss DY?

    (Postet tråd muligens feil plass på forum?)
     
  2. KristianSk

    KristianSk Senior Medlem

    Innlegg:
    1,444
    Likes mottatt:
    1,439
    Bonuspoeng:
    113
  3. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    456
    Likes mottatt:
    1,143
    Bonuspoeng:
    93
    Mulig jeg har misforstått, men klager ikke en Pandion "til" SAS og "på" Norwegian, og ikke motsatt ;-)
     
    Scandi, SAS-EBP, tommy777 and 2 others like this.
  4. kiev

    kiev Senior Medlem

    Innlegg:
    478
    Likes mottatt:
    1,094
    Bonuspoeng:
    93
    Ja dette blir jo bare helt feil. Ødelegger vårt altvitende DYKWIA-rykte totalt :p
     
    SAS-EBP and Larata like this.
  5. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    398
    Likes mottatt:
    625
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg sendte krav om kostnader ved overnatting i Vilnius, etter snøfallet i Mars hvor Norwegian ble innstilt og ikke fikk meg hjem før etter tre dager - riktignok tre solrike og hyggelige dager med god mat, godt øl og gode fotomotiver. Ikke desto mindre skal jeg ha igjen drøyt 5K. Da jeg maste sist - det er vel en måned siden nå, så var det "straks" min tur til å få kravet behandlet. Men ennå ikke hørt noe. Jeg kommer til å klage de inn for hva de nå enn kan klages inn for, til uka. Tålmodigheten er slutt.
     
    Islending liker dette
  6. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    666
    Likes mottatt:
    1,477
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg hadde også en sak gående med Norwegian etter kansellering og forsinkelser pga. snøfallet. For en god uke siden sendte jeg en siste purring og skrev at jeg ville ta det videre til relevante nemder om jeg ikke fikk svar innen 5 virkedager, og fikk jammen meg svar etter noen dager om at penger er på vel.
     
    Petter B-C and Larata like this.
  7. Storg

    Storg Aktivt Medlem

    Innlegg:
    183
    Likes mottatt:
    75
    Bonuspoeng:
    28
    Fått noe svar?
     
  8. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Senior Medlem

    Innlegg:
    453
    Likes mottatt:
    383
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg hadde bestilt to enkeltbilletter med DY t/r EDI en helg senere i høst, og når en ruteendring kom på den ene billetten min konkluderte jeg med at jeg ikke ville reise. Valgte da å sende inn at jeg ønsket og avbestille på grunn av dette (over 1t endring gir tilbud om full refusjon). Uker gikk, og jeg så meg tilslutt lei. Jeg ringte da, og spurte hva som skjer. Hun svarte at de skulle se på det, og et par dager etter fikk jeg svar om at jeg fikk full refusjon på begge reisene (jeg spurte om det var mulig, selv om jeg hadde to forskjellige billetter). Det var selv om jeg egentlig bare hadde rett på refusjon av hjemreisen, ettersom at jeg bestilte utreise og hjemreise separat.

    Treig kundeservice, men jeg må si meg fornøyd alikavel.
     
    Islending liker dette
  9. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    437
    Likes mottatt:
    397
    Bonuspoeng:
    63
    Betal alltid med kredittkort. Gi en frist fra dag en. Send krav til kredittkortselskapet så fort fristen er ute eller avslag fra skyldner er mottatt. Thaiwegian vil heller skylde penger til blyge og høflige nordmenn enn til et finansforetak.
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden