Svar fra Norwegian (Klage)

Tråd i 'Bonushjelp' startet av SAS-EBP, 15. juli 2015.

  1. SAS-EBP

    SAS-EBP SAS Pandion

    Innlegg:
    286
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    93
    Hei,
    Sendte inn klage til Norwegian 28.04.2015. Flyet mitt ble kansellert Bergen-Stavanger og jeg måtte booke SAS da norwegian ikke kunne hjelpe. Har forsatt ikke motatt noe svar enda.. Noen så vet hvor lang tid det er på kunde("service") oss DY?

    (Postet tråd muligens feil plass på forum?)
     
  2. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
  3. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Mulig jeg har misforstått, men klager ikke en Pandion "til" SAS og "på" Norwegian, og ikke motsatt ;-)
     
    Scandi, SAS-EBP, tommy777 and 2 others like this.
  4. kiev

    kiev Mr Fasttrack

    Innlegg:
    1,368
    Likes mottatt:
    5,054
    Bonuspoeng:
    183
    Ja dette blir jo bare helt feil. Ødelegger vårt altvitende DYKWIA-rykte totalt :p
     
    SAS-EBP and Larata like this.
  5. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg sendte krav om kostnader ved overnatting i Vilnius, etter snøfallet i Mars hvor Norwegian ble innstilt og ikke fikk meg hjem før etter tre dager - riktignok tre solrike og hyggelige dager med god mat, godt øl og gode fotomotiver. Ikke desto mindre skal jeg ha igjen drøyt 5K. Da jeg maste sist - det er vel en måned siden nå, så var det "straks" min tur til å få kravet behandlet. Men ennå ikke hørt noe. Jeg kommer til å klage de inn for hva de nå enn kan klages inn for, til uka. Tålmodigheten er slutt.
     
    Islending liker dette
  6. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,316
    Likes mottatt:
    9,196
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg hadde også en sak gående med Norwegian etter kansellering og forsinkelser pga. snøfallet. For en god uke siden sendte jeg en siste purring og skrev at jeg ville ta det videre til relevante nemder om jeg ikke fikk svar innen 5 virkedager, og fikk jammen meg svar etter noen dager om at penger er på vel.
     
    Petter B-C and Larata like this.
  7. Storg

    Storg Medlem

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    28
    Fått noe svar?
     
  8. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,611
    Likes mottatt:
    4,040
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg hadde bestilt to enkeltbilletter med DY t/r EDI en helg senere i høst, og når en ruteendring kom på den ene billetten min konkluderte jeg med at jeg ikke ville reise. Valgte da å sende inn at jeg ønsket og avbestille på grunn av dette (over 1t endring gir tilbud om full refusjon). Uker gikk, og jeg så meg tilslutt lei. Jeg ringte da, og spurte hva som skjer. Hun svarte at de skulle se på det, og et par dager etter fikk jeg svar om at jeg fikk full refusjon på begge reisene (jeg spurte om det var mulig, selv om jeg hadde to forskjellige billetter). Det var selv om jeg egentlig bare hadde rett på refusjon av hjemreisen, ettersom at jeg bestilte utreise og hjemreise separat.

    Treig kundeservice, men jeg må si meg fornøyd alikavel.
     
    Islending liker dette
  9. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Betal alltid med kredittkort. Gi en frist fra dag en. Send krav til kredittkortselskapet så fort fristen er ute eller avslag fra skyldner er mottatt. Thaiwegian vil heller skylde penger til blyge og høflige nordmenn enn til et finansforetak.
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden