Svar fra Norwegian (Klage)

Tråd i 'Bonushjelp' startet av SAS-EBP, 15. juli 2015.

  1. SAS-EBP

    SAS-EBP SAS Pandion

    Innlegg:
    282
    Likes mottatt:
    992
    Bonuspoeng:
    93
    Hei,
    Sendte inn klage til Norwegian 28.04.2015. Flyet mitt ble kansellert Bergen-Stavanger og jeg måtte booke SAS da norwegian ikke kunne hjelpe. Har forsatt ikke motatt noe svar enda.. Noen så vet hvor lang tid det er på kunde("service") oss DY?

    (Postet tråd muligens feil plass på forum?)
     
  2. KristianSk

    KristianSk Senior Medlem

    Innlegg:
    1,476
    Likes mottatt:
    1,482
    Bonuspoeng:
    113
  3. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    512
    Likes mottatt:
    1,462
    Bonuspoeng:
    93
    Mulig jeg har misforstått, men klager ikke en Pandion "til" SAS og "på" Norwegian, og ikke motsatt ;-)
     
    Scandi, SAS-EBP, tommy777 and 2 others like this.
  4. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    655
    Likes mottatt:
    1,691
    Bonuspoeng:
    93
    Ja dette blir jo bare helt feil. Ødelegger vårt altvitende DYKWIA-rykte totalt :p
     
    SAS-EBP and Larata like this.
  5. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    450
    Likes mottatt:
    732
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg sendte krav om kostnader ved overnatting i Vilnius, etter snøfallet i Mars hvor Norwegian ble innstilt og ikke fikk meg hjem før etter tre dager - riktignok tre solrike og hyggelige dager med god mat, godt øl og gode fotomotiver. Ikke desto mindre skal jeg ha igjen drøyt 5K. Da jeg maste sist - det er vel en måned siden nå, så var det "straks" min tur til å få kravet behandlet. Men ennå ikke hørt noe. Jeg kommer til å klage de inn for hva de nå enn kan klages inn for, til uka. Tålmodigheten er slutt.
     
    Islending liker dette
  6. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    1,117
    Likes mottatt:
    2,795
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg hadde også en sak gående med Norwegian etter kansellering og forsinkelser pga. snøfallet. For en god uke siden sendte jeg en siste purring og skrev at jeg ville ta det videre til relevante nemder om jeg ikke fikk svar innen 5 virkedager, og fikk jammen meg svar etter noen dager om at penger er på vel.
     
    Petter B-C and Larata like this.
  7. Storg

    Storg Aktivt Medlem

    Innlegg:
    187
    Likes mottatt:
    78
    Bonuspoeng:
    28
    Fått noe svar?
     
  8. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    624
    Likes mottatt:
    655
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg hadde bestilt to enkeltbilletter med DY t/r EDI en helg senere i høst, og når en ruteendring kom på den ene billetten min konkluderte jeg med at jeg ikke ville reise. Valgte da å sende inn at jeg ønsket og avbestille på grunn av dette (over 1t endring gir tilbud om full refusjon). Uker gikk, og jeg så meg tilslutt lei. Jeg ringte da, og spurte hva som skjer. Hun svarte at de skulle se på det, og et par dager etter fikk jeg svar om at jeg fikk full refusjon på begge reisene (jeg spurte om det var mulig, selv om jeg hadde to forskjellige billetter). Det var selv om jeg egentlig bare hadde rett på refusjon av hjemreisen, ettersom at jeg bestilte utreise og hjemreise separat.

    Treig kundeservice, men jeg må si meg fornøyd alikavel.
     
    Islending liker dette
  9. Petter B-C

    Petter B-C Senior Citizen?

    Innlegg:
    729
    Likes mottatt:
    740
    Bonuspoeng:
    93
    Betal alltid med kredittkort. Gi en frist fra dag en. Send krav til kredittkortselskapet så fort fristen er ute eller avslag fra skyldner er mottatt. Thaiwegian vil heller skylde penger til blyge og høflige nordmenn enn til et finansforetak.
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden