.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av SASlovah4evah, 30. mars 2014.

  1. ,
     
    Last edited by a moderator: 16. juli 2018
    Islending liker dette
  2. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Av og til lurer jeg på om jeg er riktig vel bevart. Her var planen at junior og jeg skulle kose oss alene hjemme en ukes tid, men da SAS dumpet IC-prisene i forrige uke, fant jeg ut at det var en kjempeide å reise alene med junior til slekt i USA - morgenen etter en bryllupsfest.

    Den planen scorer i øyeblikket en sterk 2-er på 1-10 skalaen - med en nedadgående tendens...

    Frokostcola konsumeres - den blir viktig i dag. iPadens barneapps likeså.

    Det positive er drøye 10k EB-poeng hver. Junior er på EBG-jakt!

    Ha en fin søndag!
     
    Islending and tommy777 like this.
  3. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag, solen skinner i dag også så det er kaffe i solveggen. Sitter og nipper til kaffen og kurerer jetlagen etter nattens strabasiøse klokkestilling.
     
    tommy777 liker dette
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Her er det en trøtt morgen.
    Jeg var overbevist om at klokka skulle stilles en time tilbake, og trodde jeg hadde en lang natt. Men før jeg fikk sukk for meg var klokka 4.

    Nå har man kommet seg opp, skal skrelle meg noen reker til lunsj, kjenne på den friske vårlufta og slappe av resten av dagen. Jo jo!

    T-9
     
  5. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Sov vel noe lenger enn planlagt på grunn av denne sommertiden. On the other hand, greit å finne ut at det faktisk ikke var mandag som hjernen min var overbevist om da jeg våknet.
    Ut og lufte joggeskoene i løpet av dagen.
     
  6. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    Møkkadag fra tuben til LHR. Arbeid på linjen, og delvis buss for tog, gjør at det tar vinter og vår. Ligger an til to timer fra Green park nå. Helt ufattelig treigt går alt sammen!
     
  7. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag! Kommet hjem etter en nydelig tur i skogen.

    Ha en fin søndag!
     

    Attached Files:

  8. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    EDIT: Til slutt ble toget plutselig diriert motsatt vei, og dermed var det alle av for å vente på neste tog. Det endte med enda en halvtime, og 2,5 timer totalt. Moralen er om noen skal ut på LHR i dag, IKKE ta tuben!
     
  9. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Ha sympati.. Det er tross alt ikke du som må "slåss" med dem for å få dem til å sitte noenlunde stille. Og av og til klarer ikke all verdens planlegging å forhindre at unger er trøtte, sure eller sultne.

    HATER folk som snur seg og oppfører seg som jævla fisefine konger fordi ett eller 3-åringen ikke sitter musestille og holder helt kjeft! Hater slike folk så intenst!!

    Putt QC-hodetelefonene i øra, syns litt synd på foreldrene og smil og vær glad! Og kjøp deg privatfly om det ikke hjelper. Har du ikke råd, så kan du drite og dra!
     
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen universalkur her. Selv den snilleste ungen kan ha en dårlig dag. Og hvis man i tillegg er småforkjølet eller litt tett i huet, er det ikke greit å være småbarn i fly ... One day ... ;)

    G'nesten ettermiddag fra solskinnet i North Georgia. Fortsatt litt småkjølig men lovet 25 grader innen onsdag. Det blir greier! Nå jobbes det tungt mens fotballen ruller over tv'en. Tipper Tommy koser seg. ;)

    Fruen er på tur for å titte på et potensielt nytt firebent familiemedlem...
     
    tommy777 liker dette
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    he he... Er det rart det blir krig? ;) Ta dere en frisk pust i vårsola.

    God ettermiddag fra Lillestrøm. Var overbevist om at det var morsdag idag, så jeg syklet opp til moderen, spratt en flaske Champagne og sang morsdagssang. Jeg var litt overrasket over at jeg var den eneste som kom, og forklaringen kom fort på bordet. Morsdag var nemlig 9 Februar.

    Men Champagnen var fin som snus og nå sitter man her med en fin liten silkebørste i knollen og leser seg opp på forumets viderverdigheter, og funderer på hvor man skal i sommerferien. 1/4 er planlagt, resten gjenstår.

    - Fnatstadhagen -
     
    tommy777 and Cecilie like this.
  12. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Det var jo fint gjort uansett da Fnatstadhagen. Og på en måte riktig tenkt, også. Det er morsdag i UK i dag nemlig :)

    Men min mamma er så awesome at jeg trenger ingen egen dag for å gjøre stas på henne ;)
     
    Fnate liker dette
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Okkkkeeeeei. Morramenneske der, Ida ;)

    Waaaaalk oooooon waaaalk oooooooon..

    That is all!,
     
  14. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    ...stakk egentlig bare innom for å ønske God morgen - for orden skyld jeg står alltid bak den gule linjen, jeg stirrer aldri på foreldre med hyle,skrike,vræle unger (har QC) og har bare en Beagle som riktignok gråter nede i lasterommet en sjelden gang (hun har bare fløyet Seattle Oslo Seattle) så God Morgen (
    (Men jeg tror jeg er skyld i Global Oppvarming - jeg åpnet terrasse døren fra min fars leilighet og er sikker på at temperaturen steg med flere grader på verdenbasis - sorry! )
     
    AndersB, Jørgen and Islending like this.
  15. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Nå var jeg nesten på vei for å hente popcorn her. Men det virker så den ungedebatten roa seg litt.

    Hei fra Stavanger. Sov som en stein og godt og lenge etter gårsdagens lille MR. Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg nok til å sove som en stein i natt også. Ikke feil.

    Nå er det pizza og cola før det blir en rolig kveld tror jeg. To korte dager på jobb i morgen og på tirsdag før det bærer avgårde på tur igjen på onsdag.
     
    Fnate liker dette
  16. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God eftermiddag från United Club Lounge på SFO.

    Värdelös lounge är bara förnamnet men det blir helt klart en upptur i 04G ombord på SK936. Enligt uppgift tillsäger crew list att det blir super service. För övrigt första turen som Star Gold (EBG) kund, jag har helt klart en släng av bonusfeber.

    Ref ungar ombord så är det aldrig barnets utan föräldrarnas fel. Skillnad skall dock dras mellan ouppfostrade och plågade barn. Mot bägge är Bose QC serien en god medicin.
     
    Last edited: 31. mars 2014

Del denne siden