Tenkte jeg måtte dele denne utrolige historien. En fyr (?) bæsjet så mye ombord en BA 747 på vei til Dubai at flyet måtte snu og returnere til London etter hendelsen. Jeg lurer på hva han hadde spist forno.. http://www.vice.com/en_se/read/some...turn-around-and-land-475?utm_source=vicefbswe
Ha ha ha. Fyren som skrev innlegget skriver jo relativt kult også. "A rather pungent smell from one of the washrooms" - mer Britisk blir det ikke Det er imidlertid relativt ubegripelig hvordan dette kan ha foregått. Men det er vel kanskje en som ikke er vant med våre type klosetter, som har stått barbent på huk opp greien og deretter levert en full dose Dehli Belly utover det hele. Interessant å spekulere, om enn ikke særlig delikat. Men jeg kan ikke helt slutte å flire heller...
Jeg lå i sengen og leste denne. Lo vel så mye av språket i artikkelen som av det faktum at det går an å drite så hardt at et fly må snu (applaus for denne mannen). Kona ble nesten irritert da hun hørte hva jeg lo av. Mann over 30 som ler av bajsehistorier var visst ikke sexy