Tänk gåsdd itz frajdej!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av PCR, 11. mars 2016.

  1. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon medforumister!

    Fick ett sms igår att jag kunde checka in, tydligen är jag förväntad på ett flygplan ikväll...

    Ha en mer organiserad fredag!
     
    Last edited: 11. mars 2016
  2. Bettan

    Bettan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    369
    Likes mottatt:
    367
    Bonuspoeng:
    63
    God fredag!

    Spiller metallbingo på CPH-NRT idag, sponset av SAS. Blir spennende helt frem til avgang!
     
  3. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag! Driver og surfer rundt på SAS' hjemmeside. Ser at customer care-siden gir feilmelding, EB-profilen min gir noen feilfaner, og goodiebagen får jeg ikke logget inn på. Tør man håpe at det er pga. stor softwareupdate som rulles ut? :D
    God helg!
     
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fredag fra Trondheim
    Hektisk dag i vente - man er da alene på jobb omtrent....tar på når man skal organisere 40 menn og damer, samt kontakte en hel del kunder ang. status på div.jobber. Sjelden jeg har sett SÅ fram til helg.... o_O

    Ha en mindre slitsom fredag :):)
     
  5. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,758
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo! Ser det er en luring som har tatt midtsetet ved siden av meg på nødutgangsraden på ettermiddagens OSL-SVG, men det får jeg da tåle. Satser på medvind over fjellet.
     
  6. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Trondheim! Siste fulle uke før ferie går mot slutten, jeg avslutter den med syv timer på lab, hvor jeg passer på at en gjeng med studenter hacker hverandre i kontrollerte former.

    Skal ikke se bort fra at helgen må brukes til litt mer arbeid, men det er verdt det. Fra torsdag er det to og en halv uke på tur.
     
  7. Bernhard2

    Bernhard2 Medlem

    Innlegg:
    113
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Trondheim. Hadde planlagt en produktiv dag med mye som skulle vært gjort.. men etter en kaffekopp kom jeg på bedre tanker, og tar rett og slett helg med en eneste gang :) blir avslapping på høyt nivå før det blir middag og Sundfør konsert i aftes :D ha en fortreffelig dag :)
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig fredag og første kontordagen denne uka.
    Ute er det kaldt og bilen ville ikke starte. Flatt batteri. Dårlig start på helgen.
    Er det rart jeg drikker??
     
    Kjakan liker dette
  9. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Er nå klar for før-påskeferien min som starter i morgen med en flyvning til Beijing. Gleder meg! :)
     
    TOS_EBG liker dette
  10. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,776
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola. Her har kjølige og vinterlige netter mens dagene gir smak av vår.
    Atter en kort arbeidsuke går mot slutten, og nå har jaggu ryggen begynt å tulle seg. Har nok satt for mye på rompa i de siste ukene. Får skylde på dårlige fly seter :p
    Helgen blir nok av det rolige slaget tiltross for at jeg har startet et ombyggingsprosjekt i heimen - ryggen må pleies.
    Opphavet er også kommet på besøk og da er kjøkkenet overlevert modern.

    Ha en glitrende flott helg forumister :)
     
  11. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Ja ja, du har kanskje bruktbilgaranti? Det hjelper kanskje ikke for brukte Merc`'er :rolleyes:

    Påskevær i Tromsø enn så lenge, det lover regn og vind fremover mot påsken. Er det noen som har sett opp det er sluppet bonusseter i Plus/Biz på longhaul fra SAS fra og med Palmehelga - må ha alternativer om dette varselet holder seg....

    Rolig på reisefronten etter vinterferien i Singapore med QR, en tur til Roma neste uke er utsatt, mens dagstur til Stavanger er på planen etter Påsken. Nok å gjøre på kontoret er det nå uansett, men man må jo ut å få litt frisk luft under vingene.

    Ha en god fredag og helg alle sammen!
     
  12. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Oslo! Fikk strekk fra @Bizflyer i går fordi jeg glemte noe, så her må det skjerpings til fra min side. Nuvel, livet går videre og læring tatt. Ellers er det relativt stille på jobben, men har vel nok å finne på allikevel. Håper dog på en tidlig exit fra jobb i dag, men time will show. Helgen kommer til å bli stille og rolig, kun avbrutt av et lite selskap for min tante som fyller 85. Men kjenner jeg meg rett blir det vel litt jobbing i helgen også.
    Ha en fin en!
     
    Bizflyer liker dette
  13. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Den skjønte jeg ikke. Organisere 40 andre når du er der alene? Hvor er de 40 hen, da? :confused:
     
  14. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Go formiddag fra Oslo. Sliten at det ble en litt sen natt i går, men sånn er studentlivet. Blir litt sent i dag også og i morgen. Men ok det får man bare tåle. Masteroppgaven skrives ikke av seg selv, og jeg ser at jeg bør outsource den til India kanskje.
     
  15. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'moorgen! Da har man akkurat sjekket inn på morgendagens fakirflight. Alaska åpner opp de fremste radene 24 timer før avgang, så da ble 8ABC kjapt sikret. Og etter de siste ukenes skriverier om fantasikøer på ATL, var det deilig å se at det står TSA Pre på alle tre boardingkort.

    Så de hadde et voldsomt uvær i området i går, så håper vi har strøm på leiehytta. I verste fall får vi campe hos guttungen i Bellingham.

    Varmt og fuktig her hjemme. Ser ut som at vinteren har gitt seg for i år. Aircondition måtte ihvertfall til for første gang i går.
     
  16. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Syke ting... bare 4 år etter at oppvaskmaskinen røk har jeg kjøpt ny. Yes, i kid you not - jeg føler meg som den etablerte husfaren her jeg sitter. En Do-er. En som ikke lar oppgaver henge.

    Den skal mottaes og monteres i rødvinsrus neste fredag.

    Ha en sykt god helg
     
    Travellingalf, LN-MOW and Islending like this.
  17. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Endelig Fredag (tm)!
    Heia Norge!

    Og ha en fin ettermiddag :)
     
  18. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    En fin fredag har det vært her på Sunnmøre så langt i alle fall og siden Aafk enda leder mot Stabæk med ca ett kvarter igjen av kampen, så må det være lov til å håpe på tre poeng "vår" vei også.
    Ellers lite nytt å melde fra denne kanten. Kjenner det er ALTFOR lenge siden sist jeg har vært ute å reist nå, så det skal bli godt med noen turer til Danmark og Zürich om ikke så altfor lenge. Reisefeber er feber det også.
     
  19. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Dårlig formulert.......alene på kontoret....måtte organisere 40 ute i produksjonslokalene :) Men nå er det gjort og jeg har fått en velfortjent pils og fått booket noen VIP-Plus innenlands.....:)
     
    Martin F liker dette

Del denne siden