Tåler ikke IF kritikk av SAS?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av chrisbu, 08. aug 2018.

  1. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
  2. vegardg

    vegardg Senior Medlem

    Innlegg:
    913
    Likes mottatt:
    4,668
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg reagerte også på dette. Spesielt siden det ikke er mange ukene siden SAS gjorde samme brøler og Knut Morten Johansen uttalte;
    – Våre regler er krystallklare: Barn, eldre mennesker, funksjonshemmede og folk med videre forbindelse skal skjermes i slike situasjoner.

    https://www.aftenposten.no/reise/14...lyet-og-brukte-16-timer-pa-reisen-12153b.html

    De lærte åpenbart ingen ting av hendelsen.

    Skulle nesten tro den kvinnelige brukeren som oftest har byttet nick her inne har blitt en del av moderatorteamet.
     
  3. Snacky

    Snacky King's Advisor

    Innlegg:
    324
    Likes mottatt:
    255
    Bonuspoeng:
    63
    Dette tegner til å bli boikott av både SAS og IF fra min side iallefall. Kanskje dette ene språket som alle forstår bør brukes oftere ...


    Snacky
     
  4. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Shyneno liker dette
  5. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,325
    Likes mottatt:
    10,157
    Bonuspoeng:
    183
    Forklaringen er nok veldig enkel.

    Var et uhell fra min side. Var en annen tråd som ble lukket, og la ikke merke til at denne tråden også var merket så da ble begge lukket dessverre.

    Tråden er åpen igjen nå, beklager.
     
  6. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Eg prisar meg lykkelig over at ingen boykottaktivistar var på nett den dagen eg bæsja på leggen ved å slå saman den O'Store CT-tråden med SAS Amex Platinum-tråden og at det ikkje vart noko store overskrifter i løpet av dei seks timane eg brukte på å rydde opp og splitte dei ca 250 sidene. Litt flaks skal ein ha av og til...
     
    Thomas123, Henrik, ElinPelin and 33 others like this.
  7. Snacky

    Snacky King's Advisor

    Innlegg:
    324
    Likes mottatt:
    255
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg nøyer meg derfor med å boikotte SAS i overskuelig fremtid, dvs. inntil vedkommende ansvarlige kabinansatte og Knut Morten Johansen personlig kommer med en uforbeholden offentlig unnskyldning til 15-åringen (og den andre 14-åringen) og lar seg degradere, samt også (selvsagt) inntil SAS viser at de over tid kan behandle spesielt utsatte kunder på en anstendig måte.

    Takker IF for oppklaringen av hvordan trådsperren ble muliggjort, selv om det var litt påfallende at det skjedde akkurat den tråden ... :)


    Snacky
     
    Last edited: 09. aug 2018
    sam11net liker dette
  8. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Flaks det ikke ble en kjempe stor boikott etter at tråden med all den saklige "diskusjonen" ble stengt. Dette var jo ikke kritikk av SAS, bare "helt for jævlig" "buhu så dritt" "fy faen" etc.
     
    Oddvar, Eddie47 and watchaddicted like this.
  9. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, med tanke på den årelange historikken moderatorane har med maktmisbruk, knebling og sletting av alle kritiske utsagn mot SAS, så er eg heilt enig; Dette er veldig påfallande, faktisk langt over grensa til mistenkelig. o_O
     
    mfretheim, kjeeli, DanH and 21 others like this.
  10. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Dagens :) :)
     
  11. sam11net

    sam11net Senior Medlem

    Innlegg:
    701
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, helt enig.
     
  12. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Bare så det er sagt, vi (IF) stenger ikke tråder som omhandler kritikk av det ene eller andre selskapet så lenge diskusjonen er konstruktiv. Håkon gjorde en feil under massemoderering av flere tråder og åpnet denne igjen så fort han ble klar over det.
    Hadde vårt synspunkt vært annerledes ville heller tråden blitt «borte» i samme slengen.
    Vi beklager at den ble stengt i noen minutter.
     
    DanH, NoLimit, MrRobot and 6 others like this.
  13. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,661
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Nå må man slutte å lese IF som fanden leser bibelen, ingen kan vel virkelig mene at kritikk av SAS er ulovlig her, jeg vil si det er få selskaper som får så mye tyn på forumet som SAS.
     
    Petter B-C, DanH, SuperVC10 and 7 others like this.

Del denne siden