.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av SASlovah4evah, 23. okt 2014.

  1. .
     
    Last edited by a moderator: 16. juli 2018
    tommy777 and Fnate like this.
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Gudd mårnings fra Trondheim
    Her pisser det ned, men jobber man inne bryr man seg ikke om det. Lettere i formen nå, men fremdeles for J****G hoste, som gjør at man ikke får sove.
    Hjemme med barna ikveld , da mor er på møte = filmtid :D:D Ha en fantastisk dag alle folks out there :cool::cool:



    #Ida : hvilken bil som er sååå spesiell da... :)
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulerer så sinnsykt med den balja. Den er så innmari, innmari, innmari fet. Uansett hva enkelte andre med sans for Tyske teknikkeksamen-biler eller Italienske biler med psykoser herfra til hårfestet skulle mene.

    Bilen deres er som en 2 meter høy blondine med hjernen til en 5-åring. Interiøret er designet i fylla, og så har de bare smelt inn den største motoren de fant i kjelleren. Eksteriøret... Det sier bare - "jeg kommer for å spise deg opp, Rødhette".

    I short - Enjoy! Jeg skal ha sånn igjen neste gang jeg er på de kanter. Det er en SUPERBIL.


    God morgen fra FS Dublin. Ute med kunder igår, og kom tilbake til rommet. Da hadde de satt frem popkorn dyppet i honning til elefanten, og en iskald Guinness til meg. Blir en lang morgen med "hjemmekontor" i senga, og en stor kanne kaffe på nattbordet, før BA tar meg hjemover i 13-tiden.

    Ha en fin dag
     
    SASlovah4evah and Jørgen like this.
  4. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Pokker heller... Thunderbolt display nr. 2 på 6 måneder begynner og tulle. Får finne en vikar så jeg kan starte fulltidsjobben det er å booke Apple Store Genius Bar i W1 London.

    Takk for meg.
     
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Seattle. Her koser man seg hos Alaska i deres Boardroom.

    Italiaturen er HELDIGVIS avlyst og istedetfor å sitte på en 6 timers til JFK, venter man på 1140 flyet hjem til Chicago. Kjenner at stressnivået datt 70%.

    For å slippe å betale noe, booket jeg om SEA til JFK til SEA ORD JFK så hopper vi bare av der. Good times.

    Ha en flott torsdag
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, for en som ikke kan fordra pizza og spagetti, var vel det en lettelse....... :eek::p:D
    Da ryker vel gullkortet?:eek::eek::eek:
     
  7. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Naa er vel Catania noe vesentlig mer enn Pizza og Spagetti:) Men det "SamsonitePakkeTurOppleget" Mr. Rimowa hadde lagt opp til - er nok en rolig hjemme weekend langt bedre. Naa som Tommy har forlatt Seattle titter solen frem her ute paa Bainbridge - fremdeles meget hoey vannstand (sikkert pga. alle de 100DeltaSeddlene som dumpes daglig i Puget Sound :p) - travelt her borte ogsaa - men solen skinner og den lille Italenerinnen er paa vei hjem i fra Vancouver - Good times
     
    tommy777 liker dette
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, sola tittet akkurat frem da vi taxet ut... Selvsagt ;)
     

Del denne siden