Åh, neeeei. Hun søte reiser seg og skal av på Vindern. På Vindern ligger forøvrig Kinesiske ambassaden sitt sitt visumkontor. Praktisk
Jadda. Gaustad 101 m.o.h!!! Skjøkreps, eat your heart out. Fin tur. Ikke det helt store på serveringsfronten, men som forventet
Hehehe! Du får sagt det du! Gaustad? Da er det vel rett på psykriatrisk da vel? Tråden kan vel gi en viss indikasjon på diagnose og galskap?
Hadde du fortsatt til neste holdeplass så kunne jeg invitert dere inn i et 118 år gammelt hus. Der finnes både gamle druer, japp og cola.
Mulig det er derfor kollegaene mine har så mye kortere armer på skjortene sine enn meg... Saft suse. Det ser jeg var en glipp. Takk takk.
Helt glimrende. Litt i samme ånd som min legendariske TR fra bussen Oslo-Aspelund på Flyprat .. http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=44964&highlight=aspelund Legg forøvrig merke til post #16 ..
Hahahah, legendarisk! Ingen oppgradering heller antar jeg? Ruter er dårlige på loungefronten også selv om man har gullkort (les månedskort).