God morgen fra Skt. Petri i København ( et av mine favoritthoteller i Norden ) Først møte 07:30 og så slag i slag til flyet tar meg hjem og til rollen som superonkel de neste 3 døgnene. Ha en flott fredag og en bra start på helgen
God morgen fra vestlandet! Rolig morgen her, kaffe straks klar. Ingen møter, men nok å gjøre også her. Etter 5 dager med nada fly, er det igjen på tide med en tur førstkommende mandag. Ha en fin dag!
God, kjølig fredag fra Østfold. Her gjelder det bare å komme seg igjennom "sjarmøretappen" så skal man nyte litt god mat og drikke i kveld. Helgen vil ellers tilbringes med alt for mye jobb, men heldigvis bare 1 uke til påske
God morgon från SAS HQ på Frösundavik. Ser ut som det mesta är klart nu för att jag skall kunna få följa med på leverans av SE-DMB på tisdag. Routingen blir OSL-KEF-BGR-BYH. I tillägg fick jag en p-bot makulerad så det är en RIKTIGT fin fredag.
I går fikk jeg en hyggelig mail fra ANA som sa at de lengtet etter å se meg ombord og at de har gjort klart et sete på rad 2 til NRT neste uke for meg. Aahhhhhhhh Det skal sannelig bli fint med litt ferie nå!! Ellers holder vårværet seg stabilt og jeg er på plass på kontoret. Det blir dobbelt jobbing i dag pluss full dag lørdag og søndag. Greit nok det så lenge man vet at ferien starter neste uke. Jeg for fortsette nedtellingen! T-4 Juhuuu
Endelig fredag jau Jeg gjør som Bizflyer og teller ned dagene til neste ferie - T-21 dager til en liten helg i Øst-Europa
Hei fra Sola, nok en fantastisk dag på jobb. Ingen nedtelling på meg med det første for det er så langt fram til neste ferie at jeg hadde raskt kommet helt ut av tellinga I mailboksen hadde det i morges dukket opp en liten haste-tur til Oslo fra søndag til mandag. Nå er det snart klart for lunsj og vinlotteri, og det må jo bare bli bra Ingen store planer for helgen, men det blir vel litt hagearbeid er jeg redd I kveld blir d Taco og rød vin. Ha en fin fredag
You lucky bastard God fredag ja. Sov litt lenge i dag etter 28,5 timer på reise i går med rutingen SXM-EWR-CPH-OSL-BOO. Sånn går det når man legger inn skikkelig sikkerhetsmargin mellom to ulike bookinger på EWR... Hadde en super take off fra SXM i går med UA sin 757, vi snakker rocketship! og skikkelig kult å vinke til "galingene" på Maho når vi takset ut. SXM anbefales for oss flynerder, og burde stå på de flestes bucket list Ha en super fredag!
God ettermiddag fra Drammen. Å skrive denne posten er det siste jeg gjør før jeg drar fra jobben i dag. Var temmelig texas i går med systemer som gikk ned i går ettermiddag, og et helt statlig direktorat stod å banket på "døra". Heldigvis for oss/meg var de ikke vår feil. Tar derfor helt med god samvittighet! Ha en flott helg! Thomas
God fredag fra "vår"Chicago. Kan ikke være mer en 5-6 grader i dag. Måtte en tur til Starbucks siden det var helt tomt for kaffe. Nå går det slag i slag til kl 1700. God helg!
God dag fra upstate New York. Siste døgn før retur til Norge i morgen - nok en gang alene med junior. Turen over gikk dog over all forventning, så jeg vet ikke om jeg skal tro at det blir like bra nå - eller om det bare kan bli verre? Verre var det imidlertid ikke at jeg satt på gjerdet mht. en SK-booking fra USA til Europa i sommer. Plutselig dumpet UA m.fl. Business-prisene, så nesten 12.000 NOK i Plus ble til drøye 8700 NOK i lieflat Business med UA. Slå den!
G'ættermedda !! Her sitter man og er sjef over Wideroe-chatten mens Egil har spisepause ... Så langt er det bare en som har meldt seg - det var en utlending som lurte på om Ålesund var inkludert på Norge Rundt .. Stille ellers også - godt det. Alene hjemme, så her skal man kose seg med noe veldig godt i glasset etter arbeidstid. Thor med Hammer'n har meldt avbud, men det ser ut som det blir litt regn likevel.
Her har fruen forlatt redet på hønetur til Køben, hvor jeg har blåst altfor mange poeng på Royal rom på ja, Radisson Royal. Std rom uten frokost er ikke så stas, så får jeg bruke alle de poengene opptjent på slitne rom på Norge i Bergen til noe fornuftig (tror jeg..) De var helt ville i morges hvertfall med frokost i 20. etg. I mens har jeg fått malt gangen, grunnet i kjellerstua og fått drukket flere velfortjente pils underveis. Ser ut til at det blir noen flere nå, gjerne med nokå attåt. Har noe gammal Macallan jeg skulle fått tømt… tror jeg begynner der. God helg!