Tablet Hotels

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av NorskHamburger, 06. nov 2017.

1. NorskHamburger

NorskHamburger Medlem

Likes mottatt:
    54
    Bonuspoeng:
    18
    Noen som har noen erfaringer ved medlemskap av tablet hotels?

Leser paa nettsidene at ved en overnatting saa faar du i praksis 200USD verdt av opprageringer.

Medlemskap koster 99USD

https://www.tablethotels.com/en/tablet-plus

mathiasfe and Edvard like this.
  2. NorskHamburger

NorskHamburger Medlem

Likes mottatt:
    54
    Bonuspoeng:
    18
    Noen tips? vurderer sterk å slå til nå

3. Brunello

Brunello A heart's a heavy burden

Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Tja, var i utgangspunktet skeptisk, her. Men sjekket London og hotel May Fair 26-29 november. CC skulle ha 3300,- pr. natt, Tablethotels kunne levere samme til 2600,-, da inkludert spa-vouchers verdt 25 pund (pr. natt), fruktfat og mulig oppgradering. Expedia skulle ha 3296,- pr. natt. Hotels.com 3326,-. På disse forskjellige er det varierende goder; noen ekstrapoeng på CC, pluss det som eventuell status gir (frokost, ekstra-ekstrapoeng, oppgradering), Expedia har jo sitt spesielle sølv -og gull-opplegg som jeg ikke vet hvordan er i praksis, pluss - for oss EB-samlere, 11% Viatrumf-kickback. Hotels.com har sine 1 pr. 10 gratisnetter, pluss litt Viatrumf, de også.

Konklusjonen min ble ikke at verden plutselig har blitt snudd opp/ned. Derimot antar jeg at prisen til Tablethotels vil gå opp til en helt annen, så snart kunden har tegnet seg for medlemskapet. Det finnes fremdeles svært få gratis lunsjer... Og 900 kroner natta i lavere pris virker urimelig mye.

Men jeg har jo tatt feil før (24 mai 1986), så korriger meg gjerne.

DanH, NorskHamburger and Xflipper like this.
  4. NorskHamburger

NorskHamburger Medlem

Likes mottatt:
    54
    Bonuspoeng:
    18
    Da skal jeg ta en for laget å melde meg inn og raporterer med status fortløpende etter noen hotell opphold. Har forhørt meg med en på kontoret som anbefalte det via en han hadde møtt. 99 USD er ikke noe man blir verken fattigere eller rikere av

Travellingalf, DanH, RoadKing and 2 others like this.
  5. Brunello

Brunello A heart's a heavy burden

Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Nei, det er jo fort spart inn, om konseptet fungerer. Noen EB-poeng lar seg vel hente, ved hjelp av kredittkortet også.

Det er snart en heldagsjobb å forsøke å optimere innsamlingen av poeng man ikke har tid til å bruke...

NorskHamburger liker dette

Del denne siden