TacoTorsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ValdresBjarne, 23. febr 2023.

1. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Fredag er reisedag, så då blir det tacoTorsdag når frøkna får bestemme, og samstundes lager mat!

I morgon reiser familien pluss vener over mot Florida(ikkje på solkysten) og MIA. Og etterkvart skal det cruisast med drikkeflaske som inkluderer champis.

Det blir ei hard veke...

Spielhaug, Berlioz, Jeanette and 15 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,555
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret!

Vinterferien er over for denne gang, godt det snart er helg:)
    På veien hjem fra Lillehammer tok vi oss en tur innom Hamar. Har selv ikke vært der siden Koss vant 3 OL gull på rad i vikingskipet.
    Vi fant oss en mathall og helt fantastisk sørstats mat, hvordan kan en slik perle befinne seg på Hamar?

Oppfordrer samtlige bonusnisser droppe bolleland og eller gå for fantastisk BBQ når man kjører E6:)

https://johnsbbq.no/

Ha en strålende torsdag alle sammen:)

Spielhaug, EndreD, Berlioz and 11 others like this.
  3. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,518
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra hjemmekontoret.
    Uplanlagt hjemmekontor. Sjekket kalenderen for i dag og så 0 møter. Da er det veldig lite poeng i å vise meg i sentrum... hjemme jobber jeg uten forstyrrelser og det er deilig.
    Søndag blir reisedagen for meg, en liten uke til Nederland. Er en stund siden jeg har sett mine foreldre.

Ha en flott torsdag :)

EndreD, Berlioz, Jeanette and 10 others like this.
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Radisson Red OSL.
    Møtte @kjeeli som er på jobb, og nå er jeg på vei til CPH hvor jeg skal møte @kjeeli som er på ferie. :cool:

Ha en herlig dag! Solen skinner!

EndreD, Berlioz, Jeanette and 13 others like this.
  5. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,491
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra køben!

Her rundes mini-vinterferien av i dag. Hjemreise til Oslo i kveld, men først litt mer turistaktiviteter. Planen er en tur i botanisk hage etterhvert.

2A7FC4FA-039A-4DB3-96AD-771BEBC397A4.jpeg

Akvariet den blå planer var en gigantisk suksess i går, flott og kjempedigert. Både ungene og far digget opplegget!

EndreD, Berlioz, Jeanette and 11 others like this.
  6. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,634
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord. I dag skal sola igjen skine over Hafstadfjellet og ned på Førde sentrum. Tredje siste arbeidsdagen hjå min noværande arbeidsgjevar. Det blir vemodig å skulle slutte, men samstundes godt med nye utfordringar og ikkje minst ein egotripp til IAD. LH F fristar der framme, men 45 minutt connection på FRA er vel i minste laget? FCT kan ein i alle fall hoppe og drite i. 13t og 50 minutt i FCT på heimvegen derimot...

EndreD, Berlioz, Flymunda and 10 others like this.
  7. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Er @kjeeli på jobb?? Eller er @kjeeli på ferie?

kjeeli and Henrik like this.
  8. holmen

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    Flymunda, Baldrick, kjeeli and 5 others like this.
  9. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    2,301
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra covid-livet. Har slått meg hardere enn sist, på tross av altfor mange vaksiner og gjennomgåtte infeksjoner.

YYZ-eventyret blir uansett ikke billig, så har bestemt meg for å betale for SAS Plus med MC nå i dobbelhelgen. Får da nok statuspoeng til å slippe å bruke MC noe mer enn jeg må, og kan muligens ta sikte på CT#3 i stedet. Er det 00:01 i kveld som er startskuddet?

Ønsker alle en god, produktiv og frisk feriejobbdag.

EndreD, Flymunda, Jeanette and 7 others like this.
  10. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra en Tigerstad badet i sol!
    Skjønner ikke poenget med snøfallet som kom i natt, og sørget for at glatte fortau igjen er en fare for lårhalser og stoltheter.

Oppdaget plutselig at Radisson Blu Hamburg hadde fakturert meg et ekstra døgn forrige uke. Prat med callsenteret medførte ingen suksess, så nå satses det på at direkte mailer til hotellet vil løse saken. Ble en grei påminnelse om at det er smart å sjekke belastningene på kredittkortene, dette kunne fort forsvunnet i mengden om man kun kikket på totalbeløpet.

Ellers er det T-2 til svipptur, hvor målstreken til nytt EBG skal krysses.

Ha en flott dag!

EndreD, Berlioz, Flymunda and 9 others like this.
  11. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,147
    Bonuspoeng:
    293
    Gjetter på at @kjeeli jobber før ferie?

12. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,147
    Bonuspoeng:
    293
    Tv salg og doble poeng på SASMc ser ut til å sammenfalle denne helgen.

Det ser kanskje litt bedre ut hvis jeg har 1 belastning på kortet som ikke kommer via Curve på fredag :)

Sol er det ute ja, og jeg skal som @funkenstein ut og satse liv og lemmer på å skaffe melk til kaffen og andre viktige Trumftunge matvarer fra den lokale Kiwien.

Er det bare T-8 til en ny flight med EVA fra fra AMS? Tiden flyr når man venter på god champagne.

EndreD, Sonictravel, Flymunda and 3 others like this.
  13. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    27,535
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra gullstua.
    Som @holmen allerede har nevnt, møttes vi til en liten passiar på RED.

Klarte å planlegge at jeg fikk unnagjort litt småplukk på 2 rom, så da kan jeg ta betalt for reisetiden t/r Osl.

Nå blir det CRJ til CPH hvor vi møtes for å fortsette videre til Berlin i samme flykropp.
    Nyt dagen!

EndreD, Berlioz, Sonictravel and 7 others like this.
  14. holmen

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    Det er digg å se at gaten til neste flight er rett ved siden av ankomstgaten. Men, når det er nesten 3 timer til neste flight er det egentlig bare irriterende. :rolleyes:

EndreD, Sonictravel, Flymunda and 2 others like this.
  15. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,248
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Stavanger. Her skinner solen, men det er fortsatt kjølig ute.
    Har vert ute å spasert på meg +12k skritt da en valgte å gå til apoteket for å hente «morsomme» tabletter som legen skrev ut i går. Han skrev også ut sykemelding da formen her egentlig ikke er så bra, men satser på forbedring ut i neste uke.
    Ha en nydelig torsdag :)

16. Bonusduk

Bonusduk Bonus jeger

Likes mottatt:
    1,407
    Bonuspoeng:
    93
    %#!!!!$##%%#….!!

Tidlig ute på Gardermoen for SK 4039 til SVG.
    Gatechange fra A(husker ikke) til B1. Traver rolig de 4 milene ut til hersens B1 og fant roen der. Neida, nå endret de til A12(!)

Ellers er har dagen vært nydelig :)

EndreD, Spielhaug, Berlioz and 6 others like this.
  17. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,339
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag! Har vært på jobb siden 07 (fordel med å ha en levende vekkeklokke som går av i 5-draget) og har fått gjort unna en god del. Fri i morgen så det blir bra!

Sola skinner, ungen er sendt med mormor på trilletur og jeg kan ta en liten pust i bakken! :D

18. AirMags

AirMags Medlem

Likes mottatt:
    506
    Bonuspoeng:
    93
    Akkurat en måned til jeg sender mor og far på flyet til Murica. Dagen etter sniker jeg meg på neste fly uten at de vet noe og jeg dukker opp på frokosten deres på lørdagen. Gleder meg stort til å se hvordan reaksjonene er.

For øvrig helt dødt på jobben og ingen kunder her. Står bare å tvinner tommeltotter og leser IF for å planlegge neste sprell med to CTer i lomma som må brukes i år.

God torsdag!

19. obay

obay Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,629
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag!

Vinterferie utflukt til Åre med familien. Masse snø og noen minus grader så veldig kurante forhold.

Har lina opp masse hotell, leiebil og tannregulering som skal få prøvd seg på MC i morgen. Har til og med fylt på kontoen litt på forhånd så får se hvor mye en klarer å skvise inn :p

20. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    På solkysten snør det tett og BGO er/har vært stengt i perioder i kveld.
    Bare de får ned flyet som skal gå kl. 06:05 i morgen tidlig og at flyplassen er åpen, ellers blir det krøll med LAX-turen.
    Flesland stengt på grunn av snø
    Rullebanen på Flesland i Bergen er stengt en periode torsdag kveld på grunn av snø.

Flere avganger er utsatt, skriver Bergensavisen.

– Vi har stoppet flytrafikken og er i full gang med å brøyte rullebanen, bekrefter Avinors kommunikasjonssjef Cathrine Fuglesang Framholt til avisen.

Ifølge Bergens Tidende stengte rullebanen 18.25.

– De skal åpne igjen klokken 19.10, sier Øystein Skaar, operativ sjef på Bergen lufthavn Flesland, til avisen.

Det kan bli flere runder med stenging utover kvelden, legger han til.

Del denne siden