Talkmore med 500 i Trumf bonus

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av larslarslars, 19. jan 2022.

  1. larslarslars

    larslarslars Medlem

    Innlegg:
    245
    Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    43
    Last edited: 19. jan 2022
    SVG_flyer liker dette
  2. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,400
    Likes mottatt:
    21,142
    Bonuspoeng:
    183
    Passer bra at binding på Ice gikk ut i går :D
     
    larslarslars liker dette
  3. Trippeltrumf

    Trippeltrumf Medlem

    Innlegg:
    51
    Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    bestilte igår, poeng overført til eurobonus idag! Noe har skjedd for forrige gang tok det et par måneder og purring og masing
     
    larslarslars liker dette
  4. JorgenOlsen

    JorgenOlsen Nytt Medlem

    Innlegg:
    14
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg kan ta feil, men er rimelig sikker på at man kan ikke kombinere BÅDE verving og velkomstbonus...
     
  5. JorgenOlsen

    JorgenOlsen Nytt Medlem

    Innlegg:
    14
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Samme her! Veit noen hva som skjer om man kanseller bestillingen etter at man har fått trumf bonusen?

    Noen veit hva som skjedde med andre mobilselskap aktørene her på "viatrumf? type Ice, telia osv.?
     
  6. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    hvorfor er dette så fort og hvis det er gjennom talkmore netside og viatrumf som de hadde før 31.12 så tar det lang tid?
     
  7. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,362
    Likes mottatt:
    1,279
    Bonuspoeng:
    113
    Det går vanligvis helt fint å kombinere ViaTrumf med andre tilbud.
    I verste fall mottar du kun velkomstbonus og du har da ikke tapt noe.


    Det er en hovedregel at du må være aktiv kunde frem til bonusen utbetales. Om du sier opp abonnementet før det aktiveres har du strengt tatt ikke vært kunde. ViaTrumf kan trekke tilbake urettmessig bonusutbetaling, det har vi sett eksempler på den siste tiden.
    Hva som skjer i praksis vet jeg ikke. Om du blir betalende kunde, i hvert fall en stund, bidrar du til at Talkmore kan bli værende på ViaTrumf.

    ViaTrumf har mest sannynlig gitt Talkmore enerett og sagt opp avtalen med de andre operatørene. Jeg tror ikke det gamle systemet var lønnsomt for noen slik kundene kunne hoppe mellom operetørene og håve inn tusenvis av Trumf.
     
  8. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,072
    Likes mottatt:
    3,267
    Bonuspoeng:
    113
    Se på de nye vilkårene før dere bestiller. Viatrumf har endret systemet på bestilling av nytt abo.
     
  9. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,226
    Likes mottatt:
    786
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg personlig gikk på 750 Trumf direkte mot Talkmore. Der var kravet 3 måneders siden sidt gang man var kunde...
     
  10. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    hvor lang tid før poengene kom? jeg venter fortsatt at de dukker opp på viatrumf
     
  11. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,226
    Likes mottatt:
    786
    Bonuspoeng:
    113
    Disse dukker ikke på ViaTrumf, siden det er direkte med Talkmore. Tok skjermbilder og avtalen var rett etter at andre faktura var betalt
     
    XIII liker dette
  12. Molde

    Molde Medlem

    Innlegg:
    116
    Likes mottatt:
    198
    Bonuspoeng:
    43
    • Trumf Velkomstbonus blir overført til din Trumf-konto ca. den 6. i måneden etter at du har vært kunde i 2 måneder. OBS! Du må være aktiv kunde helt til bonusen utbetales
    Her er vilkårene i sin helhet: https://talkmore.no/trumf/vilkaar
     
  13. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,226
    Likes mottatt:
    786
    Bonuspoeng:
    113
    oi :)
     
  14. FlyMCO

    FlyMCO Aktivt Medlem

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    594
    Bonuspoeng:
    93
    De 750kr kommer ca 6 Feb 2022 til Trumf hvist du gikk for den direkte intro Trumf kampanje avtalen i November på 750kr.
    Mrk : Denne avtalen jeg snakker om her,har ingen ting med Via-Trumf å gjøre.
    Har "noen";););) også fått litt Via-Trumf i tillegg på DENNE avtalen,så er det bare å si ja takk,begge deler.
    Denne info I følge chat jeg hadde med Talkmore forrige uke.
     
    Last edited: 22. jan 2022
    chrt and mrt like this.
  15. SayWhat

    SayWhat Senior Medlem

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    Husk å lese den små skriften.

    https://talkmore.no/trumf/vilkaar

    Denne ser ut til være ny:

    Det er kun mulig å få Velkomstbonus en gang per Trumf medlemsID, om flere bestillinger har brukt samme medlemsID så er det kun siste bestilling som får Trumf- og Velkomstbonus

    Så nå går dei etter Trumf nummeret ditt og ikkje tlf nummer.



    Sjølv om det er eit punkt om at tlf nummer ditt ikkje kan ha fått Trumf bonus dei siste 12 mnd:

    For å få Velkomstbonus fra Trumf kan du ikke ha mottatt Velkomstbonus knyttet til det aktuelle mobilnummeret de siste 12 mnd


    Kva er neste vilkår dei kommer opp med? Klovne sko?
     
    Spielhaug liker dette
  16. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,400
    Likes mottatt:
    21,142
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg hadde ikke rukket å bytte enda, så at det kun er 310 på viatrumf nå men hadde fått en e-post som sier at dersom man blir kunde innen 6 feb. så blir det 750 trumfkroner.
    Så da tegnet jeg via https://talkmore.no/mobilabonnement/trumf
    750 kommer den 6. etter andre regning er betalt opplyser websiden om.
     
    tobeornot999 and Emma like this.
  17. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    568
    Likes mottatt:
    1,787
    Bonuspoeng:
    93
    Nytt tilbud på epost i dag:

    Unik mulighet til deg fra Talkmore og Trumf Visa!

    Blir du Talkmore-kunde og Trumf Visa-kunde innen 19. mars får du 1000 kr i velkomstbonus!* Tilbudet gjelder kun dersom du både blir kunde hos Talkmore og Trumf Visa.

    Er du allerede Trumf Visa-kunde? Da vil du få 1000 kr i velkomstbonus* om du blir kunde hos Talkmore innen 19. mars.

    https://www.trumf.no/fordeler/trumf-visa/talkmore_trumfvisa_kampanje
     
    Emma, haifinn and FlyMCO like this.
  18. FlyMCO

    FlyMCO Aktivt Medlem

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    594
    Bonuspoeng:
    93
    Hvordan fikk du denne,og er den personelig.
    Når jeg bruker den og bestiller hos talkmore kommer man til den samme talkmore siden for trumf som alltid har vært der.
    Jeg tok og bestillte uansett for å prøve,lurte bare litt på hvordan de vet om jeg har TrumfVisa kort siden det ikke står noe om det hos talkmore.
    Kan tenkes at det går ann og krangle til seg disse 1000kr fra Trumf siden det er en TrumfVisa tilbud.
     
  19. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    568
    Likes mottatt:
    1,787
    Bonuspoeng:
    93
    Vanlig nyhetsbrev fra Trumf. Mulig de bare sender til de som verken har privat Talkmore eller Trumf Visa, men ser ikke noe personlig ved tilbudet. Ser det står nederst på siden jeg linket "Velkomstbonusen vil vises som 750 kr fra Talkmore og 250 kr fra Trumf Visa i din historikk. ". Så det legges nok på av Trumf hvis bonus fra Talkmore kommer inn i tilbudsperioden, og Trumf vet nok om du har Trumf Visa.
     
    FlyMCO liker dette
  20. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    kan bestille nytt nr til barnet?
     
    Nordlands liker dette

Del denne siden