TAP har tilbud på business billetter til Toronto nå. Prøvde å søke til Miami men der var det ingen treff. Reisetid frem til 31 desember. Ligger på ca 6500 kr t/r i business ut ifra Oslo via Lisboa. Vær obs på at det er ikke full flex på disse. Men for 9000 kr så tilbys det full flex med kansellering uten kostnad. De bruker den nye A330-900neo på denne ruten Flydde med TAP selv til NY i oktober 2019 for en MR. Absolutt innafor til den prisen. Alenetur til New York med TAP | InsideFlyer NO 200% mot EB poeng så en t/r gir ca 21 000 grunnpoeng. TAP Air Portugal - Business Class til Toronto fra NOK 6 570 | Frequent Flyer Travel Blog
Kanskje en skal ta en en sjanse og booke en tur til Toronto til senhøsten. TAP er jo et fint selskap å reise med
Er det en ny forbedring som ikke er registrert på nettsiden til SAS? Der står det 200% på alle business billetter og ingen kategorier med 150% opptjening.
Vil tro det er opptjeningen mot TAP sitt eget bonus program, alle Business billetter skal mappes til 200% opptjening hos SAS. ref bonus tabellen
Vær obs på at TAP er blant verstinger når det gjelder refusjon. Tviler ikke på at det er et godt selskap, men i disse tider kan det være lurt å tenke seg om to ganger før man bestiller. Jeg fikk null respons fra deres «Refusjonsavdeling», og kundebehandlere sa bare «ta kontakt med refusjonsavdelingen». Til slutt måtte jeg be amex om hjelp for å rydde opp.
Hadde NØYAKTIG samme erfaring. Booket billetter i februar for reise til Boston i juli i business. Først kansellerte TAP billettene, uten å engang gi beskjed om det. Deretter nektet de å gi meg en bekreftelse på at de hadde kansellert reisen. Ga dem seks måneder på å føre pengene tilbake, uten resultat. Tok kontakt med Amex som fikset biffen på 2-3 dager.