TAP setereservasjon

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Nuvolari, 01. okt 2022.

  1. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    988
    Likes mottatt:
    1,357
    Bonuspoeng:
    93
    Har en EB reise med TAP jeg gjerne skulle fått opp i TAP appen for å kunne velge sete men den godtar ikke reservasjons nr eller billett nr jeg har fått fra SAS. Noen tips?


    Lengre forklaring på problemet:
    Har en retur CUN-LIS i Biz hvor en av fire passasjerer ikke lenger har setereservasjon. Prøver å endre dette i SAS appen men får beskjed om dette må gjøres hos TAP.
     
  2. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,200
    Likes mottatt:
    17,201
    Bonuspoeng:
    293
    Ring til TAP og de fikser det.

    Hadde også trøbbel med å se setereservasjoner hos TAP. La inn bookingen hos Thai, og da var de synlige der.
     
    Rscott liker dette
  3. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,561
    Likes mottatt:
    6,540
    Bonuspoeng:
    183
    Da jeg prøvde å endre seter på nettsiden til TAP i sommer slet jeg først med å logge inn og så fjernet den setene for halve reisefølget istedenfor å flytte da jeg ville endre. Endte opp med å sende mail til [email protected], de fikk fikset det uten problemer.
     
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,077
    Likes mottatt:
    68,747
    Bonuspoeng:
    293
    Da jeg reiste med TAP i september valgte jeg seter på sas.no under «Mine bestillinger»
     
  5. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    988
    Likes mottatt:
    1,357
    Bonuspoeng:
    93
    Ja jeg gjorde også det men det fungerer ikke lenger.
     
  6. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    988
    Likes mottatt:
    1,357
    Bonuspoeng:
    93
    Sendte mail til SAS Gold, kunne ikke hjelpe. Måtte selv kontakte TAP hvis jeg ønsket å velge sete.
     
  7. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,561
    Likes mottatt:
    6,540
    Bonuspoeng:
    183
    Da har isåfall noe endret seg siden juni, eller du traff på en lite servicevillig konsulent. Nå husker jeg forresten at problemene vi hadde dengang mest sannsynlig skyldtes at vi hadde en infant i bestillingen.
     
  8. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,421
    Likes mottatt:
    3,225
    Bonuspoeng:
    113
    Selvfølgelig kan de ikke hjelpe. De sitter og spiller FIFA. Men forsøkte du tipset til @jgroneng over? Det var et snedig lite life hack hvis det funker ;)
     
  9. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    988
    Likes mottatt:
    1,357
    Bonuspoeng:
    93
    Den setningen hadde jeg oversett. La inn bookingen hos Thai nå og jaggu kom reisen opp med mulighet for å endre seter.

    Men her kommer det merkelige: hos Thai ligger den opprinnelige setereservasjonen inne mens hos SAS har som nevnt en av passasjerene (gutt 10år) mistet setereservasjonen. På reisen til CUN ble han plassert på et annet sete enn opprinnelig booket. Flyttet han nå til et nytt sete for å se om SAS da oppdaterer hans setereservasjon. 1 time senere har fremdeles ikke SAS fått med seg det nye sete mens Thai viser nytt sete.

    Takk for tipset!
     
    Last edited: 05. okt 2022
    tobeornot999, jgroneng and holmen like this.

Del denne siden