Hei. Jeg har 200.000 poeng som går ut på dato ved midnatt.. Prøvd forgjeves å bestille turer de siste 5 timene, men når jeg skal betale får jeg beskjed om at det er en teknisk feil hos sas. Andre som har dette problemet i kveld?
Ja, men kun om det er barn med i bookingen. Funker ellers fint om det kun er voksne i bildet… Elsker SAS IT
Ingen problemer da jeg booket i kveld, med poeng. Men ingen barn på bookingen, hvis det er der problemet ligger som @interface87 peker på.
Jeg prøver bare å bestille for meg selv, så ingen barn inni bildet Uhorvelig kjedelig hvis poengene ryker pga dette
Prøvd cash og poeng? Innser at det ikke er det du er ute etter og uten at jeg er kjent med tilgjengeligheten/prisen, men kan jo være bedre enn å miste så mange poeng (?)
Prøvd en annen nettleser/mobil og ev. annet bankkort? Jeg får av og til et problem hvor jeg ikke får logget inn, da hjelper det å slette alle cookies på sas.no, du kan kanskje prøve det og.
Denne feilmeldingen har jeg tidligere også fått ved Star Alliance Award når utreise og retur ikke var i samme reiseklasse. Uansett, dokumenter god med skjermbilde/skjermopptak. Jeg sier ikke det blir lett å få hjelp av SAS i etterkant, men det blir i hvert fall lettere med god dokumentasjon.
Update: På 4. forsøk med å betale via PayPal fikk jeg plutselig mail med elektronisk billett, selv om feilmeldingen kom etterhvert! Ser turen også ligger inne i appen. Så da håper jeg at alt er i orden likevel