Tenconcierge (saga/eurocard) betingelser avhengig av språk?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av stashorizor, 17. sept 2022.

  1. stashorizor

    stashorizor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Halla,

    Har booket hotell via tengroup sin service, som leverer concierge til dnb saga og eurocard i Norge. Noen av hoteller er med i mastercard sitt travel&lifestyle program og tilbyr fordeler litt a la amex platinum.

    Så kom jeg over det følgende: hvis jeg sjekker hotellet med min konto der landet er Norge, men språk ved første login var engelsk, så får jeg opp helt betydelig andre vilkår og benefits for samme hotell, rom, periode og pris, enn med innstillingene land Norge, språk Norge. Mest av alt nevnes ikke 100 usd voucher i den norske versjonen og den dykker heller ikke opp i bestillingsbekreftelsen. Jeg bemerket dette bare tilfeldig da jeg skulle bestille til min samboer med hennes konto, som er satt til norsk.

    Noen som har booket f.eks. via eurocard programmet og opplevd om det leveres alle mastercard fordeler incl voucher, selv om det ikke står i den norske bekreftelsen?
     
  2. stashorizor

    stashorizor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Etter god dialog med ten så er dette en lost in translation feil, det er de engelske betingelser som gjelder.
     
    snus_mumrikken liker dette
  3. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    7,701
    Bonuspoeng:
    183
    Er det noe som helst nyttig å finne via Ten?

    Jeg har vært medlem en stund (DNB PB), men finner ikke noe spennende de få gangene jeg er innom og sjekker.
     
  4. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Hjelp med bestilling av restaurant/garantert plass? + eg ser også fordelar som gratis champis f.eks ved ankomst
     
  5. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    7,701
    Bonuspoeng:
    183
    No such thing as a free lunch ;)
     
    snus_mumrikken liker dette
  6. stashorizor

    stashorizor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg syns hotellfordelene er ikke dumme. De tilbyr ofte en flexibel rate til samme eller billigere beløp som via OTAs er non-flex rate. I tillegg har de mastercard world hotel benefits som riktignok ikke er like vanlig, men på lik linje med virtuoso/amex og noen ganger til billigere pris. Har aldri brukt noen events etc og via ec platinum ble jeg skuffet i vegas sa jeg skulle fikse "held table" på et av gordon ramseys restaurant. Det sto annonsert i portalen men fikk bare en simpel beskjed om at de allikevel ikke hadde det..
     
  7. ina

    ina Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    1,282
    Bonuspoeng:
    93
    Sjekket Hotel tilbud på vegne av andre, men er det noen som har brukt DNB Tenconcierge og faktisk booket hotell rom hvor en selv ikke er med på reisen?
     
  8. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som vet hvordan en endrer språk til engelsk?
     
  9. stashorizor

    stashorizor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    det går ikke. du blir registrert med språket som du velger ved første innlogging.
     

Del denne siden