Hei alle sammen Siden jeg er den første som tester ET fra OSL oppretter jeg ny tråd. Er i skrivende stund ombord 787 som tar av om 30 minutter fra Oslo i retning Stockholm og videre Addis Abeba. Reiser til Cape Town. Innsjekk på Gardermoen Ingen kø. Kun 3 åpne skranker. Det hele var unnagjort på 2 minutter. Obs at de får ikke printet ut boarding pass for fly videre fra Addis så sørg for å gjøre det online der det er mulig. Det gjorde vi. Fikk beskjed at de tilbyr ingen fasttrack men SAS sin fast track slapp oss gjennom. Boarding Litt barnesykdommer med datasystemet. Virker som SGS lærer seg opp. Det var ikke mer enn 60-70 stk fra OSL. Ombord Canard Duchene champagne servert ombord. Ikke noe servering på vei til Stockholm. Flytiden er på totalt 45 minutter. Rapporter mer når vi lander i Stockholm
Dette er de nye businessetene til ET som de fikk levert på de siste dreamlinerene, ikke sant? Dette så jo riktig snasent ut! God tur! En slik tripreport ble nok høyaktuell for mange her inne det siste døgnet, bra at du leverer!
Da har vi landet. Flytid 45 minutter. Rakettaktig take off til 33.000 fot. Ingen servering men jeg fikk vann når jeg ba om det. Myk landing og litt venting før vi fikk lov å komme til gate pga feil med broen. Skal oppdatere hva som skjer de neste 60 minuttene men den gode nyheten er at man kan forbli i setet.
Vi har forresten valgt 4a og 4c. God plass bak og litt mer privat. Dog er det ett vindu mindre her bak.
"Obs at de får ikke printet ut boarding pass for fly videre fra Addis så sørg for å gjøre det online der det er mulig. Det gjorde vi" Kan du forklare litt nærmere hva du mener her?
SGS på OSL kunne ikke printe ut boarding pass for forbindelser videre fra ADD dersom man har sjekket inn online. Husk derfor å printe ut boardingpasset hvis du har sjekket inn på nettet.
Du får den drikken du vil ha på bakken. IFE fungerer, men de kjører mange passenger accouncements siste 20 minutter. IFE har forresten et godt utvalg av filmer, så du kommer ikke til å kjede deg.
Da er det pushback fra ARN, har ca 40 min forsinkelse, usikkert hvorfor. Det blir 6 timer 50 minutter mot Addis. Har meldt avbud til middagen, altfor sent å spise nå for min del, men skal prøve å ta noen bilder God natt !
Morsomt å følge deg på tur og flott å se bilder fra denne ruten. Regner med vi får se mer utover våren når det er flere som skal ut og fly med denne God tur videre