TGIF og så er det helg...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 28. febr 2014.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag fra det Sørlandske!

    Her er det grått, tåke og regn. Den lille følelsen av vår man fikk i går ettermiddag er helt borte igjen. Men for all del, det snør nå ikke iallefall. Aldri så galt at det ikke er godt for noe, eller omvendt.

    Kontor dag i dag, og så tror jeg vi skal smelle til med schnitzel und bratkartoffeln til middag i dag etter raidet til Danmark i går. Kanskje man må ha et lite glass vin til det også. Det er jo tross alt fredag. Heldigvis ingen store planer i helga som skal forpurre alle de andre oppgavene som må utføres. Har nok å ta tak i. Den som bare hadde ligget på en varm deilig strand med ein slik paraplydrink i lanken. Ahhhhh Er det rart jeg drikker??

    Dagens visdomsord:
    " It's only when you see a mosquito landing on your testicles that you realize that there is always a way to solve a problem without using violence. "

    God helg ønskes!
     
    Fnate and SASDC8 like this.
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från bunkern ehrm hangaren på Arlanda också känt som SAS OCC.

    En grå dag på utanför men en hel del som skall göras. Bland annat skall reseräkningar skrivas och flygande kollegor sättas i arbete. Inga planer what so ever för helgen och nästa vecka blir det kortvecka på kontoret.
    Ha en flott fredag och helg!
     
  3. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    En av BAs airbusser skal nytes i dag. Det er det eneste som er planlagt. Yeeeee...
     
    Fnate liker dette
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Happy fredag fra Bodø.

    Kontordag i dag, som skal avsluttes med et lite bad i havet.. Galskap, men må nesten være med for å sirke at mitt kjønn er representert på happeningen o_O

    I kveld blir det dagsfersk skrei, lever og rogn med den drikken som best egnes til det ;)

    Ha en super en!
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Her i Los Angeles tester de et nytt konsept, nemlig uvær. "Århundrest storm" som de prater om på TV'en er faktisk også litt uvær.

    Det er minst "Heavy drizzle and severe solgangsbris". Palmene svaier, gatene dynkes i vann, og folk får ikke brukt de sinnsykt dyre solbrillene sine. Kt sagt er det panikk på Venice Beach. Jeg regner også at en del er redde for at vann som ikke er blandet med naturlige ishavskrystaller eller brennevin kan skade de gjennomsiktige hvite tennene.

    Kort sagt er det panikk på Venice Beach!

    Det er også en annen ting. Uvær er også et tegn på at jeg skal ha ferie i området. Bare et lite møte først.

    Ha en fin dag
     
  6. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    "God" kveld fra EVE. Sitter og venter, full i feber, på et WF fly som ser ut til å bli halvannen time sen, noe som har den artige effekten at jeg ikke rekker siste flyet ut av BOO. Må ærlig innrømme at dette er jeg ikke klar for!
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ha haaaaaaaa… Da kom sola frem!!! = Uvær SoCal-style
     
  8. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'ættermiddag fra JFk. Her skin sola fra klar himmel over hele verdens flypark som står parkert hultertilbulter utpå her. Har sett fly fra både Kuwait, Argentina og Japan. Og Sveits, som jeg skal med. Og en bråte Deltaer.

    Kom meg av USAirways med frynsete nerver etter halvannen time ved siden av en hyyyyyperaktiv indisk treåring. Like før pappaen hans fikk en sko i skallen ...

    Menmen - satser på at litt sveitsisk bubbly kurerer gruff.
     
    Islending liker dette

Del denne siden