Skal reise på Biz imorgen med TG955 og så skal jeg reise med HS-TKK,dette fly er fra 2012,så ser jeg på noen bilder at den ikke har disse nye setene til Biz(brune) men lila. Trodde at alle disse flyene 777-300er som går fra osl hadde disse nye setene? Eller er det bare meg som ser feil? prøver og lete på nett om det finnes en side som forteller om vilket fly som har ny Cabin?
Skal prøve og skrive litt om det når jeg kommer meg hjem igjen om 3 uker,skal teste ut A350 til thai også. Og prøve ut Biz til Singapore Air mellom Mnl-Sin
Alle TG 777-300ER har flat bed. Tok turen i Oct, meget fornøyd med både soft og hardware. 777-200 og 777-300 har gammel config og brukes stort sett på innenriks eller intra-asia, ikke sett de til Europa på lenge.
Jepp, de skal det. Flyertalk har satt opp en ganske grei oversikt over Thai sine maskiner: http://www.flyertalk.com/forum/thai...nternational-seat-configuration-overview.html God tur
Fløy med TG Business 22 desember 2016. Alt var utmerket strålende ! Helt ok seter, flat bed, maten var 8/10, service 9/10, Orchid Spa lounge i BKK var 10/10