Thai Business class seter?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av jtmath, 02. jan 2017.

1. jtmath

jtmath Senior Medlem

Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Skal reise på Biz imorgen med TG955 og så skal jeg reise med HS-TKK,dette fly er fra 2012,så ser jeg på noen bilder at den ikke har disse nye setene til Biz(brune) men lila. Trodde at alle disse flyene 777-300er som går fra osl hadde disse nye setene? Eller er det bare meg som ser feil? prøver og lete på nett om det finnes en side som forteller om vilket fly som har ny Cabin?

2. kosvines

kosvines Senior Medlem

Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Skal være samme konfigurasjon i alle flyene, men finish og farger varierer etter alder.

3. Outback_Oggy

Outback_Oggy You'll Never Walk (or Fly) Alone

Likes mottatt:
    1,749
    Bonuspoeng:
    93
    Interessert i å høre erfaring med (business på) TG fra OSL. En stund siden jeg prøvde dem... :)

4. jtmath

jtmath Senior Medlem

Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Har alle setene like sitte kvalitet og fully flat bed? Og samme tv skjermer og?

5. jtmath

jtmath Senior Medlem

Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Skal prøve og skrive litt om det når jeg kommer meg hjem igjen om 3 uker,skal teste ut A350 til thai også. Og prøve ut Biz til Singapore Air mellom Mnl-Sin :)

bighc and Outback_Oggy like this.
  6. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,657
    Bonuspoeng:
    183
    Alle TG 777-300ER har flat bed. Tok turen i Oct, meget fornøyd med både soft og hardware.

777-200 og 777-300 har gammel config og brukes stort sett på innenriks eller intra-asia, ikke sett de til Europa på lenge.

7. kosvines

kosvines Senior Medlem

Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
  8. gregas85

gregas85 Senior Medlem

Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    Fløy med TG Business 22 desember 2016. Alt var utmerket strålende ! Helt ok seter, flat bed, maten var 8/10, service 9/10, Orchid Spa lounge i BKK var 10/10 :)

Berlioz, Xflipper and funkenstein like this.

Del denne siden