Nå som jeg har kommet frem til Chiang Mai og jeg prøvde Thai Business Class mellom disse byene, for å se hvilken kabin de hadde, så jeg begynner med "The Royal Silk Dometic Lounge" . Jeg kom tidlig ved åpning kl 05:00 for å sjekke hvordan det var der, så jeg tok noen bilder, av loungen, og førsteinntrykket var at det var ganske så grei plass her Det var også en ekstra Lounge bak denne, med en servering som kom kl 06:00 Maten var grei nok, litt rundstykker, og en ett par egne varianter av ting å bite i De hadde også noe kafe, kjeks og noe eget knyttet inn i blader, bør prøves Ellers så hadde de kafee, Brus, Øl, og litt vin for dem som vil ha det Så denne loungen hadde det som vanlige lounger hadde, men i grunn så var kvaliteten på denne loungen på nivå med den gamle innenriks loungen på OSL, noe som betydde at den var den var for liten for volumet med folk som kommer innom i løpet av dagen, noe som jeg merket nærmere kl 07:00, da flyet gikk. Det var heller ikke noen kontakter for mobil eller PC' men jeg hadde heldigvis strøm denne gangen. Så kommer du midt på dagen, så bør du heller spise før du flyr for denne loungen får du ikke plass i da
Først bår jeg åpner så booket jeg denne sammen med den forrige billetten for 30.000 Poeng, så dere kan også sjekke denne reiserapporten, men her er setet og det var dra det og om jeg hadde cashet denne flyturen, så hadde det blitt veldig bra, for 527 Kroner ...så hadde jeg hentet 1200 EBB på denne turen Fikk også en eplejuice som velkomstdrink, som smakte friskt den, også får jeg ta bilde av maten, så fikk litt frokost på flyet Det var nok av beinplass i setet, så ikke noe å klage på den Men jeg må si etter flyturen med EVA, så var dette en skikkelig downgrade, men jeg har hørt rykter om at Thai Air selger månedskort for 20.000 THB, men at det kun var mulig å kjøpe det på kontoret til Thai Airways i Bangkok og Chiang Mai, så skal sjekke neste gang, så håper jeg at dette stemmer, for da blir det å fly inn 200.000 Poeng på TG neste gang
Skal sjekke opp i det til uka på kontoret til Thai air i Chiang Mai, håper bare at det ikke krever ett spesielt visum for å få kjøpt det.
En variant av Value Pass kanskje? https://www.thaiairways.com/en_TH/plan_my_trip/Special_fare/Offers_Booking/ThaiValuePass.page#null
Jeg har vært i sjekket opp i dette nå, og det finnes en slik billett for 40.000 THB, men du må enten være Thai borger, eller business visum eller arbeidstillatelse får å kunne få tak i denne billetten, så der røk den muligheten for vanlige folk som oss