Thai dropper Book the Cook for bonusbilletter?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Bizflyer, 24. des 2013.

1. Bizflyer

Bizflyer Redaktør

Likes mottatt:
    2,920
    Bonuspoeng:
    113
    En venn av meg skal reise med Thai i F her i romjulen på US airways Dividend Miles billett. Da han ville bestille måltid fra Book the Cook gikk ikke dette gjennom på nettet, og da han sendte mail til Thai fikk han dette svaret:

Dette var helt nytt for meg og var definitivt ikke tilfellet da jeg reiste på DM billett i juni/juli i år.
    Noen andre som har sett dette offisielt?

2. Bjørn Helge

Bjørn Helge Senior Medlem

Likes mottatt:
    567
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, det er utvilsomt nytt i så fall, jeg har også forhåndsbestilt på bonustur i år. Jeg hadde forsøkt et par ganger til, f.eks. til det norske kontoret. Plutselig er det noen som ikke har fått med seg endringen. :)

3. Henning

Henning co-founder Offisiell Representant

Likes mottatt:
    1,814
    Bonuspoeng:
    113
    Spurte nettopp en kompis om dette. Han er nå på en DM-billett med TG F:

"Joda, det funker det. Var inne og sjekka utvalget i god tid, men rakk ikke fristen på utreisen fra FRA.
    Resten har gått finfint, new zealand biff til HKG og Lobster terimidor tilbake til BKK, Skal ha lobster til FRA også."

4. Bizflyer

Bizflyer Redaktør

Likes mottatt:
    2,920
    Bonuspoeng:
    113
    Sjekket litt på andre internasjonale fora, og der er også dette møtt med undring og flere hadde bestilt mat på TG flighter de siste dagene. Kan det være noe nytt fra 1 januar kanskje? Eller var det bare en ansatt hos TG i ZRH som tok en "spansk en"?

Del denne siden