God morgen, alle IFere! Flydag, og første gang til Asia på flere år. OSL via ARN til BKK venter i dag. På SAS *A bonus. For å gjøre turen litt mer "spennende", har SAS IT i sin visdom funnet ut at de i en standard-tekstet mail ikke klarer å frakte meg tilbake fra ARN til OSL på returen selv om de selv har ticketed turen. Dette skjedde etter at TG endret ankomsttiden tilbake til Stockholm slik at ankomst ARN ble 1 time etter avgangen til min connecting flight ARN-OSL. Vel, vel, regner fortsatt med at det løser seg, og før den tid skal jeg ha det hyggelig i "land of the smiles". Det finnes vanskeligere transportetapper for evt alternativ til SAS dersom det blir nødvendig fra Stockholm til Oslo. Den tid, den sorg
God mandagskveld fra Intercourse Concorde, blackbird eller romskip? Ja takk, alle sammen IF burde arrangere studietur til flymuseet like ved Dulles Noe av det kuleste museum jeg har satt sett. Ha en strålende tirsdag alle flyelskere
Haha, frekk start der! Safe travels on the intercourse Museet ser jo fantastisk ut Jeg var bare middels imponert over Air and Space Museum (som akkurat nå er stengt) på Independence Avenue inne i sentrale Washington, men det ute ved Dulles skal helt klart besøkes!
God morgen fra et lettskyet Østland. Noen småting med jobb, så blir det Fjols til Fjells... Batteriet er fulladet og dieseltanken full, men skiboksen må monteres før skiene tas med. Greit med litt skikjøring fremfor Teamskjøring!
God morgen fra hjemmekontoret i Oslo! Her gjøres siste innspurt, og det slår en hvor mye av backlog'en man får unnagjort når man slipper mas fra ferierende sjefer og annet rask… Og om kun noen få timer venter 6 gloriøse dager med fri. Du verden hvor det gledes! Ha en toppers tirsdag!
God dag frå eit overskya Sunnfjord. Dagen starta klokka 0400 med at fireåringen spydde. Sidan har det gått slag i slag, men no ser det ut til at formen hans er betre. Vonaleg kan eg få meg litt frukost snart. Berre ikkje Københavnturen går skeiss no…
God morgen! Kaffe på sengen, nesten som ferie. Og, skulle du sett, jeg har jo ferie! Skal få tømt noen pappesker i dag, det er fortsatt en del å ta av. Glad påsk!
Kan melde om totalt kaos på OSL, fylt opp til randen av kø-ordnerne foran security. Av folk som aldri flyr til vanlig. Mener ikke å høres altfor elite ut - men når enkelte starter lange diskusjoner fordi de ikke får ta med en 1/2 liter cola gjennom, så kunne de gjerne lært noen grunnregler om tillatt håndbagasje. Væskeforbud ble innført i.... 2004 eller noe? Kunne vært i gullstuen, men foretrekker som alltid OSLounge. Som byr på lunch og mimosa før avgang østover mot Asia og BKK. Overraskende lite folk her, som vel igjen signaliserer at mange av dem i sildetønne nede i terminalen er på en sjelden fritidstur. Og ikke noe galt med det, selsvagt
Morn fra Hællawood (eller noe slikt), mye Lange flate baller preg på alt her i Fredrikstad. Kjøpte en flaske fatmodnet tequilla samt en del øl i Strømstad i går, drakk litt av det i godt selskap mens vi jabbet og spilte spill på suiten i går. Det ble ganske sent og merker at jeg begynner å bli for gammel for dette. Bra jeg har ferie Ha en flott dag alle!
God formiddag fra Hafjellet. Vært her siden fredag, men det er ikke ferie av den grunn. Kundene trenger tilbud, og det får de. Rekker vel en tur i bakken i ettermiddag allikevel. God tur til alle som reiser
Glad påsk från Hotel Avalon i Göteborg! Her er vi allerede smårøde i huden etter litt for lang tid på balkongen etter frokost. Det ble visst også plass til et par glass flytende druebasert frokostdessert.. Fortsatt fin tirsdag ønskes!
God formiddag fra Avize (litt sør for Epernay), her går det i vinranker og champagne … 10% av lovlig fortolling allerede innkjøpt. (Burde tatt med solkrem)
GOD morgen fra London. I går klarte jeg endelig å bestille turen til BKK i mai. Nå gjenstår det bare å finne ut 1. om jeg skal skifte hotellkjede. 2. hvilket hotell jeg skal bo på. Man skulle tro det var en enkel sak, men for en med kronisk beslutningsvegring tar det på! Xxx.
God morgen fra cancun, her har det blitt kvart på sju på morgenen, og hele gjengen samt fire bagger utstyr er straks klare for å bli hentet. Så bærer det inn i jungelen for å dykke i cenoter, dette blir spennende!
God ettermiddag. Nettopp tilbakekommen etter å ha levert inn pass for å få et nytt, mao passløs, så håper Thales får opp farten slik at jeg får nytt relativt raskt...
God ettermiddag fra jobben. Tett sosial helg med mye jobb også. Teams møter på dagen også det som så langt er en rolig ettermiddag på jobben. nyt påsken alle sammen
God morgen fra NY! Trøtt som en dupp kl 21:00 og vi sov nok en 10-timers økt i strekk Så for øvrig SAS crewet her i går ettermiddag og når jeg tenker meg om så har jeg sett bilder herfra tidligere. Det er vel kanskje en fast camp? Litt gråvær og yr her akkurat nå men det skal klarne opp og passere 20 grader utpå dagen. Blir det årets første shorts dag? Drøy pris for 20min men du verden det var kult både for stor og liten med helisightseeing i går. Ekstra kult at vi fikk de 2 plassene fremst ved piloten.
God ettermiddag fra hovedstaden. Det fine med å jobbe i den stille uken er lite e-poster inn og i år har det så langt vært fint vær for arbeidsdager ute. Befaringer i går mens dagen i dag har blitt brukt til rigging og klargjøring. Gjenstår litt å få unna før man tar fri i morgen ettermiddag, men skal nok komme i mål før helligdagene starter. Kvelden skal tilbringes på Ullevål stadion, satser på hjemmeseier! Heia Norge! Nyt kvelden folkens