Eller manglende sådan. Syntes det var rart at prisene hos Expedia og Hotels.com var lavere enn hos Thons egen hjemmeside. De tilbyr også tilsynelatene en prisgaranti, men dersom en leser vilkårene dekker faktisk denne bare priser som Thon hotels selv kontrollerer. Skrev til og med en e-post til dem, og de bekreftet at tredjeparter som Expedia ikke er med i prisgarantien. Det må da være villedende markedsføring og tilby en slik "prisgaranti"?
"Vi garanterer den beste prisen blant våre priser! Finner du at vi gir deg en bedre pris enn vi tilbyr, matcher vi den!"?
Da er i hvert fall jeg typen til å avbestille hos Thon, for deretter å booke samme oppholdet hos Hotels.com. Eller hos en helt annen kjede.... Har for øvrig god erfaring med deres prismatch, da jeg har fått prismatch flere ganger, raskt og helt uten diskusjon. Kan legge til at du kan trippel-dippe dealen ved å betale med kort som gir Eurobonus, bruke kickback.no for 7% tilbakebetaling på bestillinger hos Hotels.com, i tillegg til å spare opp til bonusnatt hver 10. natt på Hotels.com. Til sammen blir dette faktisk nesten 20% ytterligere avslag på prisen..... Funker på akkurat samme måte med kickback hos Expedia, men der har jeg aldri bedt om prismatch, er ei heller med i loyalitetsprogrammet deres, så kan ikke si noe om prismatch- praksis der.