Tidlig en mandags morgen...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av OyvindN, 12. nov 2018.

1. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    3,654
    Bonuspoeng:
    93
    Til min store overraskelse er det ikke noen andre som har startet dagen enda!?! Sitter i innenlandsloungen på OSL og venter på SK249 til BGO. Fra regn til regn, måtte stå opp 0430 for å komme meg til flyplassen i tide. Det er i det minste ikke så mye trafikk gjennom Oslo på så tidlig på dagen!

Beate, Supersergei, Kristian and 2 others like this.
  2. artanis

artanis Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,147
    Bonuspoeng:
    93
    God mandags kveld fra Auckland. 60 timer og tre flyturer var vi endelig på plass.. 20181112_085935.jpg

RoadKing, ArthurDent, paron and 7 others like this.
  3. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra SK341! Hele 12 timer fikk jeg hjemme før turen går tilbake til hovedstaden. Dagens flygning er nr. 80 for året og den første av fem denne uka, en flott uke for en flynerd med andre ord :cool:

Ha en fantastisk dag på bakken eller på vingene!

4. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Regn idag, perfekt for en sykkelstart til jobb.... :rolleyes:
    Rolig dag forventes, i morra blir det verre, da fruen skal under kniven og får seg nytt kne. Blir hjemme sykemeldt med beskjed å holde seg i ro, så da må far trø til :):)

Ha en strålende dag :D:D

ArthurDent, Eddie47 and lMartin like this.
  5. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,580
    Bonuspoeng:
    183
    God «morgen» fra Kuala Lumpur.

Ca 2 timer igjen på kontoret før det blir hjemreise. Positivt overrasket over loungtilgang for QR på KUL, Plaza Premium First med One World sølv eller høyere. Skal etter sigende være med både sjampis og pre-flight dinner. Og en dusj skal bli bra.

Kommer nok ett bilde om det er bra.

Edit; det blir ingen bilder. Når oversikten online lover sjampis og det ikke leveres er det automatisk stryk.

Edit; Ble endelig loungechampis i Doha.

image.jpg

Last edited: 12. nov 2018
  6. Beate

Beate Nytt Medlem

Likes mottatt:
    111
    Bonuspoeng:
    33
    Goood formiddag fra Bodø og Nord universitet! Var både et ork og slit å stå opp i dag, men så langt har forelesningene vært verdt det. En liten uke til første eksamen, og en litt lengre uke til neste flyreise. Viktig å belønne seg selv når man har levert eksamen;)

Ha en fin-fin dag videre:D

7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,708
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Vestfold!
    Solen har kommet frem etter noen ganske så mørke og våte dager. Dagen er tilbragt på Ullevål, på kontoret, på toget, i Tønsberg, og nå på toget igjen.

Og med mandagens arbeidsdag straks over, så er det bare to arbeidsdager igjen til neste flytur. Det gledes! Med den flyturen har jeg opptjent EBG for neste periode, som starter i august neste år.

Ønsker alle en god mandags ettermiddag!

8. mrhaakon

mrhaakon Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,518
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra Silverkris i Hong Kong!
    3 timer til før flight tilbake til Kastrup. Vært på flyplassen i 3 timer allerede.
    Dusje og middag i United Club, snack i Thai og litt mer mat og noen drinker hos Singapore. Det er vel ikke mye som slår ett par drinker i en Lounge på en mandag .

Kristian, Beate and Sonictravel like this.

Del denne siden