Bare lykke, SK812 (LHR-OSL) ikke bare var ikke-kansellert, men landet 15m før tiden. Flytoget er jo til å stole på (gruer meg til det blir Vy), og dermed er man hjemme rett over midnatt. Hadde både tid og glede av en god snack og drikke hos SilverKris på LHR T2 før avreise
God grytidlig morgen fra CPH, ferdig med nattjobb og saft farvel til denne; Hjemreise etter nok søvn i morgen, følger i @tobeornot999 sitt «fotspor» og tar omveien via LHR isf CPH-OSL direkte.
God morgon frå austkanten av hovudstaden! Påskefria er over og slaveriet ventar. Heldigvis har eg i påska snuska til meg billettar til eit nytt reisemål: Sofia i Bulgaria. Det kan bli spennande! Måtte alle få ein fin tysdag
God morgen. Tilbake til hverdagen ja. Tidlig opp, og nå kaffe i godstolen. Har satt på varme i bilen, og straks er det avreise mot kontoret. Dagen der starter med en time på treningsrommet. Så blir det masse møter, før en tur på IKEA etter jobb. Drømmedag! Ha en fin en!
«God» morgen fra CDG, der vi har vært igjennom det totale passkontrollkaos, løping til gate og siste mann inn flyet. Note to self: Drit i hva som står på de ulike køene, og snik så mye du kan. Ingen som sjekker noe allikevel. Ha en roligere morgen!
God morgen fra offentlig transport til kontoret. Hektiske uker fremover så prøver å kickstarte en fullstappet men kort uke. Boder skal ryddes, takstmann skal sjekke greier og motorsykler skal attpåtil hentes fra vinterlagring, så her går det virkelig mot vår (og boligsalg). Ha en solid en!
God morgen fra HQ. Påskeferien er over og tilbake til hverdagen. Siste varsel om denne, fristen tikker ned. Fjordkraft er tilbake med en solid bonuskampanje – 1000 kroner rett i lomma, husk kombiner den med Trumf. Jeg legger ved lenke til invite-tråden under https://insideflyer.no/forums/threads/egen-tråd-for-invites.13208/page-16#post-608006 Ha en fin tirsdag bonusnisser
God morgen fra Stockholm, med skikkelig mandags følelse. SK844 hadde avgang kl 06.30 i dag og jeg var på kontoret i Solna før klokken 08.00 Fløy LN-SAE som bare er noen uker gammel. @Wiolenze , hvilken maskin var det du overleverte/ sa ha det til? Nok en splitter ny A320neo? Ha en super tirsdag.
God kveld fra flytoget. Ingen soft start etter påsken dessverre, etter en dag med møter stablet på topp av hverandre ble det plutselig morgenmøte i København i morgen. Orker ikke 05:55 avgangen så stabler meg nedover nå i stedet.
Jeg fikk små-pepper av flere på IF etter å ha klaget over potetene - det er fortsatt et helt ubrukelig måltid i mine øyne. Mikro-porsjonen av coleslaw-ish salat hjelper ikke. Det hjelper heller ikke med 100% karbo dessert og (i heldig fall) rug-baserte karbo knekkebrød. Man kan spørre alle som kan noe om ernæring også. De er enige. 95% karbo utgjør ikke et balansert måltid. Det er som å gå tilbake i tid, da Norge spiste poteter for å overleve. I dag er problemet fedme heller enn overlevelse. Poteter er noe av det minst fornuftige man kan spise, med mindre det er et lite tillegg og øvrige 80% av tallerkenen innholder proteiner og grønnsaker.