Tidlig Søndag morgen :)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ccurrahee, 06. okt 2024.

1. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg kjøre Vestkyst tid :)

Søndagen har sneket seg inn i livet mitt. Det ander meg at den ikke blir veldig produktiv.

jeg skal bestemme meg for noen anbefalinger fra Merete Bøe

Og booke 1 natt i jungelen der pepper n gror….

Så fåe vi se.

Kristian, Earl, Flymunda and 4 others like this.
  2. Fleksnes

Fleksnes Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    848
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra OSL. Her er det charterkaos, og sjeldent det er så deilig med fasttrack som idag. ZRH neste, innom FRA med LH.

Kristian, Earl, Spielhaug and 8 others like this.
  3. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,385
    Bonuspoeng:
    113
    Fra Hoi An kan det rapporteres om lettskyet vær, 29 grader som føles som 34, god temperatur i bassenget osv. Nyter vår siste *A-reise til Sørøst-Asia, og lar forumet ta seg alle Skyteamfrustrasjoner inntil videre...
    20241006_105712.jpg

Kristian, Earl, Spielhaug and 10 others like this.
  4. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,532
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Saudi Arabia!

Klar for en ny arbeidsuke nå. Sjåføren kommer å henter oss om 15 minutter. Denne uka blir hektisk, men også kort. Onsdag ettermiddag tar jeg helg og torsdags morgen går turen til AlUla med Saudia.

Fikk e-post fra Saudia her om dagen, som lurte på om jeg ville kjøpe ledig nabosete. Ikke så dumt alternativ det! Sjekket flyvningene mine og der ligger prisen mellom 81 og 104 SAR, som er 230-295 NOK.

IMG_5412.jpeg

Ha en finfin søndag!

Earl, Spielhaug, tobeornot999 and 8 others like this.
  5. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.

Gårsdagen sluttet bra, etterlyste poeng fra Amex var plutselig på konto. 45000 er greit å ikke miste. Nå får vi se om søndagen fortsetter like bra, snøfreseren skal forhåpentligvis bli solgt.

T-23 til LH biz til TFS.

Ha en fin dag!

Earl, Spielhaug, Flymunda and 8 others like this.
  6. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,503
    Bonuspoeng:
    183
    Gode formiddag fra Grenland.

Snørr og feber i helgen, ikke gøy.

Tre uker til ferie-det blir gøyere..

Ha en frisk dag

Earl, Spielhaug, Flymunda and 5 others like this.
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,765
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Barcelona.
    Våknet litt tidlig i dag. Det tyder på at jeg ikke la meg så veldig sent. Mandagen kommer fort nok uansett, og da må jeg enda tidligere opp.

Dagen bringer avslapning, før avreise mot BCN og hjemreise via CDG.

Ha en fin en!

Earl, Flymunda, Wiolenze and 6 others like this.
  8. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,547
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra godstolen.

Allerede vært en tur til Trondheim S, men er nå tilbake i hvileposisjon. Søndager er ikke funnet opp for å stå opp tidlig.
    I dag skal jeg fortsette jakten på billetter til AMS eller DUS fra BOO og TRD. Sistnevnte er en problemfaktor pga skiVM, prisene er skrudd i taket. Jaja, kreativ ruting skal til :)

Ha en herlig søndag!

Earl, Flymunda, Wiolenze and 4 others like this.
  9. Nuvolari

Nuvolari EBD

Likes mottatt:
    1,927
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Star Alliance loungen i EZE. Man kommer inn med Avianca Biz billetter. Hadde LH Senator i bakhånd dersom Avianca biz ikke var nok.

Earl, Flymunda, Wiolenze and 2 others like this.
  10. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,319
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra loungen i København. Flyturen fra JFK gikk fint selv om det ikke hadde skadet med noen flere timer på øyet.

Lovde bilder fra Air France loungen på JFK i går og her kommer de. Den korte oppsummeringen er at det var god, fransk mat og godt med drikke. Kan ikke huske om jeg noensinne har fått fløtegratinerte poteter i en lounge før.

Eget middagsrom med servering på hvite duker for de som flyr standsmessig med Air France.

IMG_5396.jpeg IMG_5397.jpeg IMG_5398.jpeg IMG_5399.jpeg IMG_5400.jpeg IMG_5401.jpeg IMG_5402.jpeg IMG_5403.jpeg IMG_5404.jpeg IMG_5405.jpeg IMG_5409.jpeg IMG_5408.jpeg IMG_5411.jpeg IMG_5412.jpeg IMG_5410.jpeg IMG_5414.jpeg
    IMG_5413.jpeg

11. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,196
    Bonuspoeng:
    183
    God, sen morgen fra Grünerløkka. Løpt en tur, vaskemaskinen står på, og er fyr i peisen og frokost med bagels fra en ung nabolagsentreprenør. Han går på videregående og selger hjemmelagde bagels i helgene, 125 kr levert med sykkel på døren for 5 stk. Det er jammen meg helt topp å være hjemme i Oslo iblant, blir nesten litt hotellfølelse det her. Mangler bare at det skjer magisk påfyll av kaffen.

Ha en solid en!

Earl, Spielhaug, EndreD and 8 others like this.
  12. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,657
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra MBT. Liten treningsøkt før det blir tur i skogen.

Utpå kvelden blir det reise med KLM til Amsterdam, førstereis som Sky Elite Plus.

Hvis noen skal eller kan reise til Lisboa på kort varsel så byr TAP på A330-900 fra OSL i kveld.

Earl, EndreD, Berlioz and 2 others like this.
  13. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,368
    Bonuspoeng:
    183
    Hjemreisedag eller mer korrekt hjemreisedøgn fra CAY. Flyet som skal hente meg er akkurat tatt av fra CDG. Tror deler av crewet som skal frakte meg hjem spiser frokost ved siden av meg. I går var det ifølge bilen oppe i 38 grader, så det blir en varm dag før hjemreise. Fikk gått opp på fort Ceperrou, som er er lite høydedrag rett i sentrum.
    IMG_2701.jpeg

Earl, Spielhaug, EndreD and 5 others like this.
  14. Thomas123

Thomas123 Senior Medlem

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg ser at TAP763 er innstilt i dag, kanskje A330 er et reservefly? Hvor kan jeg lese hvorfor flyet er innstilt? Ble litt nysgjerrig...

15. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,143
    Bonuspoeng:
    183
    Tilbudet var jo veldig bra!

Men jeg stoler aldri på noen som ikke drikker eller hindrer andre i ta et glass vin til maten i Saudias tilfelle :p

De driver halshugginger og null-alkohol, mens jeg driver med hugs og BA-vin ;)

EndreD liker dette
  16. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,220
    Bonuspoeng:
    183
    Hilsener fra vest! Ikke mye å melde, grått, vindstille og 14 grader. Må finne noen hoteller, gå igjennom forsikringspapirer (urk!) og bestemme seg om en skal gå for amerikansk kredittkort

holmen, EndreD and Earl like this.
  17. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,028
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag ettermiddag fra hovedstaden.
    Fint med en rolig søndag uten store planer, vært en tur på treningssenteret og fått meg noen timer ute i solen på beina, så føler jeg fortjener resten av søndagen i sofaen nå. Det skal bookes litt flybilletter, og pakkes bag til jobbtur nordover i morgen!

Nyt søndagen folkens :)

holmen and EndreD like this.
  18. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    2,973
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag fra Ålesund. Det ser ut til å bli en nesten flyfri måned, men takket være DNB fikk jeg i dag likevel inn en god slump nivå og bonuspoeng. Kvelden skal brukes til å brygge en pils, som jeg håper blir ekstra god siden malt og gjær er kjøpt med 7,8% trumf fra Brewshop :)

Ser ingen spesiell årsak, oppsatt fly var i rute men ble brukt på rute til CPH i stedet på samme tidspunkt, og TP764/5 tilsynelatende endret til større fly for å kompensere. A330en er på ingen måte noe reservefly, det kom direkte fra flygning til Brazil, og sannsynligvis har en annen rute fått motsatt bytte.
    upload_2024-10-6_15-47-54.png upload_2024-10-6_15-54-57.png

Thomas123, EndreD and holmen like this.

Del denne siden