Lufthansa har tilbud i businessclass, fra kr. 13195 (Boston) til kr. 18195 (Seattle). Må kjøpes innen 12. mars http://www.lufthansa.com/online/por...ication?l=en&specialid=4844&nodeid=2049436711
Oj, det var ikke galt. Heller ikke galt med under 17.000 til Los Angeles. Eneste nedtur er at man må velge mellom Holmenkollen eller "sexy-times" benflørtsete. Mon tro om de hoster opp nye tilbud i F også da. Ser de fortsatt har Orlando og Miami return i F for ca 35.000,-. Men tilbudet på 96.000 return til Buenos Aires river jo ikke akkurat skinnet av rispuddingen.
Gøy å sammenligne de nye businesstilbudene med hva jeg betalte for min første Businesstur for 2 år siden. LH C OSL-SEA t/r for rett under 9000NOK. Det er andre tider nå, ja....
Synd det er lav opptjening på disse tilbudene da. Når det gjelder F ser jeg at man kommer seg til og fra SFO på First for 32000 i slutten av april. Rykker kraftig i booking fingeren nå Buenos Aires er sykt dyr hele tiden på LH First! Den dyreste destinasjon sammens med CPT ex OSL.
Mange gode priser i business til bla USA på Lufthansa sine sider nå, har selv søkt i tidsrommet påskeuken +/- 1 uke. Har akkurat booket OSL-IAH-OSL til 14 150,- (United BusinessFirst på 787-9 og ny biz på Lufthansa A380). EDIT: Merk at Business Saver (P fare) med Lufthansa kun gir 100% opptjening.
Vet ikke om flere har fått dette, men fikk e-post i dag med avslagsvoucher fra Lufthansa på (opp til) 185 kr på flygninger fra Oslo. Må brukes på bestillinger i dag og på flyturer innen 30. juni Jeg får ikke bruk min, så pm dersom noen skal bestille noen turer i kveld og vil ha