Usikker på hvor denne tråden hører inn eller om det i det hele tatt er lov med en slik tråd. Men prøver, så får moderator eventuelt slette tråden hvis den er utenfor regelverket! Jeg ser flere på forumet her som bor "nord for Sinsenkrysset" eller andre plasser sørover. Ofte er det litt ubeleilig å få tak i flyreise som matcher tidspunkt ved ut- og innreise. Da må man som oftest ty til hotell eller andre former for overnatting. Vi har et rom med eget bad og alt som trengs for å overnatte behagelig. Til vanlig pleier vi å leie ut denne på Airbnb og skal nok fortsette med dette i 2020 også. Poenget mitt er at hvis noen ønsker en plass å bo, samt slå av en hyggelig prat og ha kort vei til offentlig kommunikasjon. Så har vi som nevnt et perfekt rom til slikt formål. Den er på Fornebu/Lysaker og meget kort vei til Lysaker stasjon, der både Flytog og vanlig tog går hyppig til/fra OSL. Jeg ønsker ikke legge ut link til annonsen, før eventuelt jeg vet at tråden ikke bryter noen regler. Vad tycks? Her er linken til annonsen (dama er sjefen for dette): https://www.airbnb.no/rooms/38069130?s=51
Dersom det også finnes parkering som kan benyttes de dagene man er borte fremstår det helt genialt for min del.
Ja, kan jo sikkert det også. Men vi ønsker i utgangspunktet og bruke Airbnb-tjenesten for utleie. Synes det er mest ryddig på den måten. Dessuten kan man leie rommet uten forespørsel, så da kan det fort bli kluss i booking kalenderen hvis man styrer for mye utenfor. Derfor jeg tenkte å ta temperaturen her og se om det kunne være av interesse for folk. Som et alternativ til å leie seg inn på et hotell.