Skulle sjekke noen bookinger, og ser at jeg har fått en fremmed persons (2 personer) SAS flybooking inn på min personlige/påloggede oversikt over flygninger. Dette er da noen jeg ikke kjenner og begge er registrert med Eurobonus-nummere som ikke er likt min brukerID. Ser jeg kan legge til sete og endre bestillingen. Husker jeg feil eller var det noen andre som opplevde tilsvarende i sommer? Mener også at jeg leste en avisartikkel om det samme, uten at jeg kan finne denne... Noen som har mindre Alzheimer enn meg??
Det står om en lignende hendelse her: https://flysmart24.no/2018/08/25/fikk-tilsendt-fremmede-sas-billetter-til-sin-konto/
Det var den artikkelen jeg hadde lest ja. - "Informasjonssjef Knut Morten Johansen sier til flysmart24.no at det ligger «et utrolig sammentreff» bak feilen", står det å lese om feilen som hadde oppstått... Da har det "Utrolige sammentreffet" skjedd enda en gang... Hva gjør man? A) Sletter reisen, så er ting ryddig og på stell? B) Forteller flysmart24 at SAS ikke har klart å rydde opp? C) Ringer SAS og er fornærmet over at billettene ikke er mitt navn, det må da tross alt være en gavereise til undertegnede??
For par år siden fikk jeg inn poeng for en reise jeg ikke har tatt.. Var en SAS-reise i Europa med sluttdestinasjon i Sverige. Ikke mange poengene, så jeg tenkte vel at om jeg beholder disse er det noen av de jeg sikkert mangler som dekkes inn.. Det er balanse i universet et sted.. Men tydelig at det skjer en glipp her og der..
Jeg har opplevd det samme. Meldte feilen til SAS med screenshots osv, og fikk svar etter fire uker om at de skulle se på det. Den fremmede bookingen ligger fortsatt i min liste...
Ser jo at jeg burde hatt med et alternativ (D): Endre bonusprogram og oppgi min egen Eurobonus for samling av poeng
Hvis jeg hadde fått oppgradert status som følge av feilen, så hadde jeg bestilt nytt SAS kort umiddelbart