Hei, har prøvd å finne fly OSL-PVG med Business som jeg kan booke med Fly Premium for mai 2019, men ser veldig lite tilgjengelighet mellom januar og juni 2019. Er dette noe SAS kommer til å slippe mer av etterhvert, eller bør jeg satse på å reise i juni på det som er tilgjengelig der?
SAS slipper ofte ca 3 mnd før avreise fortløpende. PVG er en typisk destinasjon hvor det pleier å være greit med award.
Hvis du ikke allerede følger med på denne websiden, er den kanskje en av de beste måtene å finne frem til hva SAS har tilgjengelig av reiser. Da kan jo Fly Premium benyttes også... https://travelhacks.azurewebsites.net/
gjelder ikke pvg, men tror ikke ny tråd er nødvendig. kunne en snill sjel sjekket tilgjengelighet på sas IAD-CPH i biz 06.12.18 fikk melding om seter sluppet i biz 06.12.18 på denne, men jeg trenger 2 til dagen etter. pr nå er det booket 13 av 32 seter på flighten min. kunne vært interreseant å vite hvor mange som er booket dagen før, siden det brått ble sluppet 6 i biz tusen takk
Fikk booket AES OSL CPH PVG tur retur i slutten av februar. Var noe tilgjengelig i mai også når jeg sjekket for 1 uke siden