Jeg ønsker å reise litt med SAS på mine bonuspoeng. Men, når legger de ut billetter f.ek.s til Tokyo? Eller SFO? Det er veldig tilfeldig, hva man finner. Er det X dager før eller noe sånn?
https://awardhacks.se/List De begynner å legge ut 330 dager før, men det er ikke konsekvent og ikke til alle destinasjoner (jeg prøver å finne til Miami neste år, men ingen billetter 330 dager ut..) Noe legges ut kort tid før, slik som nå i mars.
SFO ser ut til å ha mye tilgjengelighet for januar ihvertfall, så der burde du klare å finne noe via CPH f.eks
Ja, fremover nå er det veldig mye ledig til mange steder. Tror det er lenge til vi ser samme tilgjengelighet igjen...
Tenkte mer til høsten. Måtte avlyse min Tokyo tur pga. alle kanseleringer og ombookinger. Passet ikke til slutt...
Til høsten blir nok vanskelig. Disse er allerede tatt og booket av andre. Nå fremover er det mye pga folk har kansellert så godt som alt Er bare å følge med så kanskje det dukker opp noe til høsten også. Ellers kan det anbefales å prøve ANA C eller Eva C til tokyo
Skulle spare poeng og bruke SAS Pluss, eller bizz... Da får jeg til 2 reiser med poengene mine, ikke bare 1