Med British Airways til Gibraltar
BA492 (LHR--GIB) med avgang 0655 er operert av ein fjorten år gamal A320-200 og eg har snuska til meg sitjeplass i sete 2A. Innflyginga til Gibraltar lufthamn skal vera verdt å få med seg, så då vart det vindaugesete denne gongen.
Flybilletten er i det British Airways kallar 'Club Europe', altså europeisk businessklasse. Prisen t/r var på litt over 7 000 kr (LHR--GIB), men ein god slump avios gjorde at prisen kom på rundt 6 000 kr. BA tilbyr servering og blokkert midtsete. I tillegg er det tilgang til ein ålreit BA-lounge, som slår gullstuene SAS tilbyr.
Sidan avgangen er i pysjamasleitet måtte eg overnatta her ved Heathrow. Valet fall på Hilton Garden Inn ved Hatton Cross. Rommet kosta rundt ein tusenlapp og ligg dryge fem minutts vandring frå Hatton Cross t-banestasjon på Picadilly-linja. Sidan t-banen er gratis mellom LHR-terminalane pluss til Hatton Cross, så var dette ei ålreit og stressfri overnattingsstad.
Litt meir om flyturen etter kvart. No skal vi stabla innpå resten av bermen og så skal vi sjå om ikkje sjåføren har fått kalibrert kompasset sitt nok til å finna ein eller annan sørleg kurs.
Heng med, om du vil!
Last edited: 18. mai 2023