Tipp topp tirsdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 29. sept 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad morgen fra Ris. Nå bærer det opp til fasttrack på OSL og videre til Stockholm med Norwegian:) Møter og kontordager i den svenske hovedstaden i dag og i morgen. Ha en bra tirsdag du også.
     
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Tipp topp og tipp topp... Satt og tenkte på at morgener som inneholder gate 19e ikke kunne være tipp topp, men nå ticket det akkurat inn melding om at flyet er kansellert....

    Også er 0800 flyet forsinket til 0830...
     
    Last edited: 29. sept 2015
    tommy777 liker dette
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra SK204.
    Fakirflyet mot hovedstaden for å bytte fly og ta ungene til farmor i høstferien.
    Artig nok kom vi hjem med samme fly i går kveld..
     
  4. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Nydalen.
    Ny dag nye muligheter, straks klart avreise jobb. Hvor en forsetter med det en ikke rakk igår, noe som var en del... :confused:

    Ha en bedre andre dag i uke 40.
     
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim.
    Strålende høstdag her på morgenen, 8 grader og blå himmel....selv om det var noe dunkelt da man var ute av huset. Ikke noe spesielle planer såvidt jeg vet, men siden alt skjærte seg igår, blir det vel to ting på programmet idag , snekring og trening :)
    Ha en trivelig tirsdag :D:D:D
     
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Park Hyatt Dubai. Ikke akkurat tonnevis med søvn i natt, ankom den gamle terminalen av en eller annen merkelig grunn i natt, eller en god halvtime før man er i bil på vei til hotellet.

    Nå bærer det straks til Emirates der man har møter med #2, 3 og 4 i organisasjonen. Deretter går turen videre til Etihad i Abu Dhabi før man camper på Park Hyatt der for natten
     
  7. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Alta! Tilbake i hverdagen for min del. Jobbdagen igår gikk i gjennomgang med stedfortreder og skaffe seg oversikt - var faktisk veldig lite å ta tak i.

    Har en tripreport som gnager meg, må bruke ettermiddagen på den.

    Ha en ellers tipp topp dag! :)
     
  8. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,776
    Bonuspoeng:
    183
    Strålende morgen fra Sola. Her har en startet planlegging av aktivitetene for 2016-2018 en jobb som alltid er like kjekk.
    Ellers intet nytt.
    Ha en toppers dag :)
     
  9. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Trondheim!

    Herlig vær og ingen skyer, kunne ikke vært bedre høstvær. Startet dagen med billettbestilling, så en svipptur ned til Oslo i oktober er lagt inn i reiseplanen, nå sitter jeg her noen få CashPoints rikere for turen ned. SAS på returen, så får vel prøve meg på OT-lotteriet.

    Ha en strålende dag! :cool:
     
  10. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,758
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra OSL. Nettopp landet fra London, bagasje kom ikke med. Videre til Kristiansand. Er et fly som går om 20 minutter, men det var ikke mulig å stå standby på plass der. Uggggghhhh. Nå skal jeg råtne i innenriksloungen.
     
  11. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis det var SAS så får du sikkert en " kan vi gi deg dobbel bonuspoeng på din neste reise" snart.

    T5-B på Heathrow her. Straks boarding til SFO, med mellomlanding på ORD
     
  12. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Da var tirsdagen ødelagt for min del: Fant nettopp ut at Finskluft sin 350-tur blir helt uinteressant, da de allerede har fløyet østover med VIP -kunder uten blåmaling....deriblant en kollega! Har kansellert billetten i protest fordi jeg hater å være Nr. 2!!!!
     
    LN-FHU, tommy777 and Herlov like this.
  13. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,036
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Bangkok!

    Templer inn og templer ut i dag, i morra bærer det videre til Ankor Wat!
     
    tommy777 and yukho like this.
  14. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Park-Inn OSL, har brukt 1 time med skredder i mainland China pr epost for å bestille Halloween kostymer, skal leveres med DHL innen 15 oktober.
    Gal verden....
     
    RoadKing and Are like this.
  15. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg vil si at du er på grensen for snobbete om du må ha skreddersydd halloweenkostyme...
    Dress forstår jeg, men utover det....
     
    RoadKing liker dette
  16. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra tingen her.

    I morgen tar jeg meg rett og slett fri pga mental over-load. De siste 5 ukene har vært pakket opp med alt for mye nye ting som må planlegges, kommuniseres og organiseres. Slikt tar på for en control-freak.

    Det er rare greier, men det er utrolig hvor sliten man blir av å sitte med en stor gruppe folk og spise en pattegris man har avtalt prosjektet rundt igjennom uken... fordi det suser inn SMS-er fra britiske kunder som krangler med hverandre, mailer med ordrer og ønsker om salgsrapporter, samtidig som det suser rundt i bakhodet... har jeg husket nok kulepenner til messen i neste uke, og fikk regnskapsfører vite at hun skal avsette ******* til lisenser? Hvor stort anlegg trenger Outside Friar på festen sin og husket jeg å registrere ESTA? Jeg må huske å lage en skole til de 150 tenåringene som skal bli eksperter på lyd... Helst i morgen.

    Det som er kjipt er jo at det eneste folk ser er "the perfect life on instagram", der vi spiser (nettopp) pattegris og er i Lima.

    Jeg trenger en stress-pupp :)

    Ha en fin en
     
    Last edited: 29. sept 2015
  17. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Så lenge du fremstår som suksessfull er det greit at du stresser deg blå og grønn. Du kan enkelt fargejustere dine bilder før de publiseres ;)
     
    Fnate liker dette

Del denne siden