Tipp topp torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 20. aug 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad morgen fra Ris. Første møte på brygga er 06:30 - hvem snakker om 8-16 jobbing? Kvelden byr på et av ukens høydepunkt - 2 utdrikningslag:) Ha en flott torsdag du også!
     
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    God sommer (!) fra Oslo! Hjemme igjen etter noen hopp med KLM. Maten der har blitt imponerende elendig på økonomi longhaul :mad:

    Vi teller 20. dagen etter nullstilling av SAS EB kontoen og den er fortsatt helt tom.. :eek::( *Abstinens*
     
  3. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,899
    Likes mottatt:
    12,829
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Kongsberg, flott ny dag her i skogen. Snart kommer fornavnet på besøk, rette eier skal på mc-tur til Alpene. Vi, de hjemmeværende, skal gå turer i nabolaget.
     
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Oslo.

    Ble ikke mer enn drøye 3 timer på øyet i natt etter en middels fuktig bursdagsfeiring i går aften.
    Litt mer vanskelig å konsentrere seg på jobb i dag enn vanlig men det går vel greit..
    Med snaut 2 mil å sykle hjem etter jobb blir det nok artig med vinsmaking i kveld :D
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Trøtt morgen fra det Sørlandske!
    Du vet du sliter når snoozen på vekkerklokka går for å være et signal for å utstede en faktura MED moms. Det ble skrevet ut mange fakturaer før jeg innså at det var vekkerklokka og jeg kom meg opp. Trøtt som xxxx.
    Men sola skinner og det er et strålende vær. 18 grader allerede kl 0800 er ikke hverdagskost her nede denne sommeren. Skulle heller hatt en avslappende dag på verandaen på hytta kjenner jeg. Hadde vært topp det altså. Men neida så. Jobbe må man.
    Er det rart jeg drikker?
     
  6. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Gøteborg. Sitter i workshop dag to og skal snart bryte ut og ha et par andre møter. Får ikke være i fred...
    Men været er toppers og det var en hyggelig kveld i går, så man klager ikke. Bærer hjemover i dag, og jeg er litt redd for å være trøtt når vi skal kjøre hjemover på E6. Ganske kjedelig og ensformig...
    Uansett; lag deg en fin dag!
     
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra Bartebyen
    Div.kjøtt er lagt til marinereing hjemme, kjærringa henter kidsa og fyrer opp grilen til jeg kommer hjem. Tipper det blir endel snadder på fatet og i glasset i ettermiddag.
    Avreise til TOS med mafilien i morra, så det må vel pakkes litt også :):)

    Ha en strålende dag :cool: :cool:
     
  8. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra et solfylt Bergen! Får bruke dagen til å vise samboerfrøkna litt rundt her før man lusker seg inn på Bergenhus i seks-tiden.
    Flott crew på SK4545 igår, god plass, så de gikk rundt og oppfordret folk til å flytte seg slik at midtsetet ble ledig. Mikkeler hadde de og, fikk testet både Wit og Lager. Purser på SK281 igår fortjener og skryt. Frøkna liker ikke turbulens og spurte henne om været over fjellet, det visste hun ikke der og da, men kom tilbake og sa det nok ville riste litt. Deretter fulgte hun opp underveis og snakket litt med henne da vi gikk av i Bergen.

    Haen flott dag, med eller uten konserter! :)
     
  9. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg ukependler mellom Gøtet og Oslo, og ber deg legge merke til at med litt planlegging gir GOT-ARL-OSL eller enda bedre GOT-ARL-CPH-OSL fine muligheter for å samle leg og poeng til en bra pris. :)

    /koffert.
     
    Kjakan liker dette
  10. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Uppsala! Behövde en egoboost så det blev nya skyltar till bilen ;)

    Solen skiner och himlen är blå!
     

    Attached Files:

    • image.jpg
      image.jpg
      File size:
      518.7 KB
      Visninger:
      50
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Burde du heller ikke brukt pengene på en ny farge på bilen heller? :eek::rolleyes::p
     
    wilhelm, kiev, espeno and 4 others like this.
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch fra Brussel. Sen kveld i går i Berlin, kun halvannen time søvn og tidlig flight og møter = 178 Espresso

    Har slått leir i Brussel sin nylounge der 90% av alle produserte Surface står på utstilling og venter på Jørgen ;)

    Snart går turen videre til Oslo.

    Ha en fin dag - med eller uten spygrønn bil
     
    KainBenwi and Fnate like this.
  13. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Please.. Jeg har jo min egen! :D

    Med Win10 har batteritiden blitt BETYDELIG bedre også, så jeg er en happy camper! JÆKLA fornøyd med min eminente Surface!
     
  14. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Bergen. Startet med sol og en fin tur over fjellet, men skylet til her nå, så da håper jeg solen fortsatt skinner på riktig side av fjellet I kveld.
     
  15. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,030
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Lørenskog!
     
  16. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Sorry, men det er ikke morgen på Lørenskog kl. 13:00...:p
     
  17. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra en kornåker i Ohio, på vei til nærmeste flyplass. I dag er den store reisedagen, og før eller siden er planen å ende opp i Jakarta.
     
    Baldrick liker dette
  18. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,030
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    :)
     
  19. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra NY! Her er det 99,9999% luftfuktighet, sol og drøyt varmt. Logget 16km med handlekåt madam i går og regner med samme ++ i dag.
     
    Baldrick and MadsVaHa like this.
  20. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Har du bestilt ekstra bagasje hjem, eller vil det gå med en fraktcontainer på båt?
     
    Baldrick liker dette

Del denne siden