Tips for å beholde gullkort

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Apera, 14. okt 2015.

  1. Apera

    Apera Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei

    Kom opp på gullkort nå etter mye jobb relaterte reising. Eg kommer nok ikke til å fly så mye neste år pga flytting men ville gjerne beholde kortet. Noe grei tips eller snarveier?

    AP
     
  2. knujoh79

    knujoh79 Har jeg tid til alle disse turene..

    Innlegg:
    50
    Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    8
    Det er bare to måter, enten antall reiser, hvor du kan prøve en Norge rundt bilett med Widerøe på sommern for å dekke opp manglende flights, eller poeng (hvor du med gull får 25% mer), så 1-2 helgeturer til østen / usa på kampanjepriser bør gi grei utbetaling (3000kr for ca 10.000 poeng, 5500 for ca 20.000 om du har flax med optiontown til plus.
     
    Apera liker dette
  3. Apera

    Apera Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1

    Takk for svar. Joda det er vel bare fly. Eg hørte/leste og noe snarveier via Aegean eller sånt tidligare, lite vits å begynne styre m star allianse selskaper kansje. Min SAS qual periode begynner fra desember, man får nok beholde kortet heile neste periode plus 3 mnd uansett eller?
     
  4. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Ut periode + 3 måneder er korrekt :)
     
  5. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Siden du allerede er gull så er et par langturer helt geniale. Tar du hong kong, san fransisko og lignende så snakker vi minimum 11875 poeng som EBG. Og disse får du som nevt over til 3000kr på kampanje rett som det :)
    En liten OT der så går det fort.
    Eller så kan du fly biz for ca 30 000 til Australia med *A. Det gir deg gullkort på en tur :)
     
    Apera liker dette
  6. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Hvor langt er du fra diamant?
    Hvis du faktisk reiser så mye med jobben nå, er det kanskje enklere å ta en ekstra langtur eller to denne perioden.
    Når diamantstatusen går ut neste år, blir du nedgradert til gull, og beholder det i et år.
     
  7. Apera

    Apera Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1

    Tiden renner ut m tanke på diamant. Det skulle eg tenkt på noen månader siden..
     

Del denne siden