Tips til Star Alliance-bonusreise til Sør/Mellom-Amerika/Karibien frå San Francisco

Tråd i 'Bonushjelp' startet av sexten, 09. febr 2016.

  1. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Har ein 2-vekers booking til San Francisco i byrjinga av Mai. Dette er eit område eg har vitja fleire gonger før, og er i utgangspunktet interessert i å reise vidare, helst med EuroBonus-poeng.

    Hawaii er foreløpig Plan B, men med dagens dollarkurs så er eg litt interessert i å reise lenger sør.
    Det eg søkjer er ein plass som det ikkje tar meir enn 16-18 timar å fly til frå San Francisco, fly med gode business-seter hadde vore å foretrekke men ser at dette kan verte noko vanskjeleg.

    Ynskjer ein destinasjon med nokonlunde rimelig overnatting og generelt låge prisar, sol og varme, og kyst/strender i nærleiken. Mexico er utelukka, Belize ser interessant ut og Karibien vert mest sannsynleg for dyrt.

    Er det nokon som har forslag til destinasjon innanfor "South America & Caribbean"-sektoren (evt. North & Central America) til SAS med nevnte preferansar?

    Tar imot tips med stor takk, då eg ikkje finn noko som umiddelbart stikk seg ut :)
     
  2. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Bolivia og sykle "verdens farligste vei"? Har hørt det er et fint land også.
    Tror copa flyr dit via Panama.
     
    Bjoern In America liker dette
  3. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Panama City - mulig direkte med COPA fra SFO.
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Vet ikke om det flys dit fra SFO, men personlig ville jeg hatt Buenos Aires, Chile og Peru høyt på lista.
     
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    Panama og Costa Rica er i samme sone som SFO i Eurobonus.
    Da kan du fly via Houston f.eks., har tidligere sett på Costa Rica og da var det greit med business award fra Houston.
     
  6. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for tips :) Etter litt vidare undersøkelsar så viser det seg at COPA har ledige business-awards omtrent kvar einaste dag frå SFO til PTY, så dette vert nok rimelig sikkert første strekk på turen. Så gjenstår det å sjå kva endedestinasjonen vert (Panama City er vel rimelig langt vekke frå ei brukbar strand), Cuba ser svært freistandes ut, men mangelen på internett er eit lite minus.
     

Del denne siden