God morgen fra Viken. Video konsultasjoner er visstnok meget populært... Fifa 2020 blir spilt så det svir i tomlene...Kiden vil ha både Messi og Rondalo på samme lag Sjæfen og "Prinsesse Elsa" er Netflix og noe danse greier på agendaen... Dagen er nokså like, alt går i et om dagen. @Eddie47 må døpe om FRI til FRIHET Tenk om verden aldri blir den samme igjen... Norwegian og SAS fikk godkjent krise tiltak av høyere makter...Våre EB og CT`r overlever... Hurra for for bonusnisser God dag til samtlige Covid-19 faste IF`re med og uten smitte.
Ny dag nye muligheter? Hmmm.... nei man vet jo aldri! Som doktorn sier; hva om verden aldri blir den samme igjen. Nei uff det orker jeg ikke å forholde meg til! Vi holder motet oppe å lever i håpet!
God morgen... Med fare for at Covi'n ødelegger hele sommerferien som skal foregå i USA, så ble jeg litt happy når awardhacks sendte mail isted med ledige seter tur-retur til MIA i Biz i September. Bare det å reservere den føltes fantastisk herlig! Hvilket sete foretrekkes for en på 192 cm? Valgte 1A bort og 1D hjem Gjenstår bare å informere sjefen i huset, men regner det kan vente frem til August
Hvis det er A350, så er partallsradene visstnok 5 cm lenger enn oddetallsradene. Hvis ikke, så er 1A finfint. 1D ville jeg ikke valgt hvis jeg reiste alene, men det gjør du kanskje ikke?
Morgen i solfylte Oslo. Påsken nærmer seg, vi får stadig påfyll med debattinnlegg fra forsmådde hytteeiere som ikke tenker på andre enn seg selv. Fascinerende! Her er det jobb, Lego-bygging og tur med hunden som står på programmet. Litt som alle andre dager, altså. Nyt solen! (hvis dere har)
Man har da ikke lov å overnatte på hytten! Litt alvor .. Det kan nok hende at vi reiser ut på dagtid dersom det er godt vær, men i vår verden har vi kommet til at tilværelsen ikke endrer seg så mye på fredag. Vi blir tutet ørene fulle av at vi er i "risikogruppen" så det eneste som kommer til å endre seg er vel at vi har lov å gå i butikken .....
Mener det er lov å arge seg over hytteforbudet... Vi leide hytte på fjellet på Åremål i år for første gang.... Så jeg forstår at folk er forbannet, inkludert meg selv. Heldigvis har vi et alternativ, så vi drar på sjøen i Påsken
Alene på 330, så ville jeg valgt 1A eller 1H, hvis mulig. Dert er mer plass til bena der. De er lengst frem, og bare crew er tillatt foran gardinen. Så det blir lite trafikk. Hvis ikke 1A eller H er ledig, så velger jeg partallsrad, så langt frem som mulig. Fordelen med partalsradene (på begge sider) er at man har bordet mot midtgangen, så man er mer "beskyttet", og nærmere vinduet. Her er noen eksempelbilder: Partallsrad, sete H: Oddetalsrad, sete H: sete 1H:
God morgen. Vi har sluttet å glede oss til feriene 2020, og ser fremover til 2021. Det betyr at penger som spares ved at feriene ikke blir gjennomført i år, blir investert i oppussing i heimen. Jeg føler at jeg oppriktig er regjeringens idealmenneske om dagen slik jeg opptrer. Både flere Spaniaturer, Københavnturer, shoppingturen min til London og en USA-tur står i fare, så jeg kjenner abstinensene rykke
God formiddag fra Sandefjord Her er det blitt skyfritt og hele 6°C Dagen idag skal brukes på oppgaveskriving til Bachelor. Ellers er det ikke så mange planer idag Så idag som igår: god bedring til dere som er syke. Og ha en god tirsdag i disse corona tider
God morgen fra Larvik! Nok en dag med hjemmekontor og dagdrømming om flyvninger både hit og dit. Har kansellert årets sommerferie til Kreta så nå ligger det kun en booking i app'en: Vietnam i desember. Håper i det lengste den er gjennomførbar. Nærmer meg også CT-kravet på 150k men det ble jo bråstopp med utlegg på jobb så noen uker tar det nok. Får vel uansett ikke bestilt noen ny CT-tur for øyeblikket .. Solen skinner iallfall!
Her var det først HKG med SK C kansellert, var ikke hytte, men JW Marriott 5* med Ozone bar brunch... Så ble nedgradert til hytte tur til Hemsedal,(tradisjon i de siste 10 årene +/-) men der stakk Erna kjepper i hjula...Da blir det FIFA 2020, Assasins Creed Odessy og COD + 1 tvangspålagt legevakt(samme lege kan ikke ta mer enn 1 vakt i fare for smitte(forstår den ), oversatt betyr jeg hadde byttet bort den vakten da HKG var på tur, og nå kom vakten som var i retur... Gledes for en "annerledes" påske...
Mye gul/grønne gressplener... Naboen min har den grønneste gressplenen noensinne... @holmen mangler ditt bidrag Får ta en gressplen bilde i morgen... Ny off topic tråd? @Eddie47 du får æren av den tråden