God morgen fra Bangkok. Her har en tatt turen ut til Thai Airways sitt hovedkontor og Royal Orchid Dining Experience hvor en kjørte på med en First Class dining som frokost Skikkelig tøft opplegg dette med massevis av fly inspirert innredning og dekorasjon. Nå skal en hjem hvor et teamsmøte starter 09:00 norsk tid. Ha en glitrende flott tirsdag
God morgen. Det bøtter ned, så jeg håper at ikke veien er borte igjen når vi skal ut og kjøre om ikke så lenge. Ingen flytur i dag heller, men jeg fikk booket en helgetur til BLQ i går. Der har jeg ikke vært før, også er jo San Marino en kort kjøretur unna. Der har jeg heller ikke vært. Straks av gårde på kontoret, hvor arbeidsdagen starter med en treningsøkt. Ønsker alle en tørr tirsdag.
God morgen fra hjemmekontoret. T-9 Boston og omegn, høstferien nærmer seg. Ville vært litt forsiktig på OSL i dag, denne piloten er observert ut fra gullstuen Ha en strålende tirsdag alle bonusnisser
God morgen fra Grenland. Åpner man SAS appen kommer denne opp. Men klikker man book now får man bare denne SAS app som bugger, eller hint om nær forestående kampanje?
Tilbudet er ute nå: https://www.sas.no/special-offers/poengrabatt/ 30% rabatt på SAS Go Bonus longhaul er vel ikke veldig ettertraktet
Morn fra Trondheim. Bestilte en tur til Oslo i går via gtravel og kunne kun velge midtseter i pluss. La til egd nr i dag via SAS appen, og kunne velge blant alt mulig. Merkelig. En simpel t/r TRD-OSL ligger forøvrig på 4500kr nå, synes det er litt mye, men det er heldigvis arbeidsgiver som betaler. Ha en midtsetefri dag
God tisdag fra Oslo! 14 dager til høstferie til New York, og til tross for at første agent mente det var klink umulig å endre billetter så vi ungikk grytidlig morgenfly til København med påfølgende 12 timer layover, så ordnet neste agent det helt uten problemer... Så da blir det et kjapt stopp mellom OSL og CPH på BGO, men viktigst av alt vi slipper å stå opp en halvtime før vi går og legger oss på avreisedagen.
God tirsdag også fra riksstaden! Ikke all verden å melde, tur til SIN til helgen, poengreise med litt av en rute...så blir spennende. Ser det muligens har dukket opp en mulighet med retur med OS via Wien...har nå via DEL...En del av meg, er såpass nysgjerrig på å teste AI nå om dagen...at jeg er usikker, hva ville dere gjort?
God formiddag fra et stille kontor på Lilleaker. Her er det online kickoff i dag. Ikke helt det samme som onsite Under to uker igjen til høstferie - den er etterlengtet!
Tirsdag er reisedag!! I kveld begynner Japanturen, som nå inkluderer ANA F, med tog til Oslo for overnatting hos mine foreldre før flyturene starter imorgen tidlig. Solen er tilbake i Sandefjord etter er ganske kraftig regnvær i går kveld og i natt. Ha en flott tirsdag!
God formiddag fra landets hovedflyplass OSL For to uker siden fikk jeg vite at kjæresten ikke takla at jeg var på Skjervøy så dermed booket jeg fly og hotell til Trondheim hvor hun nå studerer så skal jeg ikke gå så mye mer detaljer inn i det. Det ser ut som jeg får viljen min wooo. Men uansett. Jeg booket voksen billett med sas hjem idag. Skulle fly via Oslo kl. 06:10 men hvem forsov seg? 07:45 ved Lade bråvåkna jeg hos kameraten min og tenkte FAEN. Jeg kaster meg over sas appen og ser på fly hjem. 08:40 til 899. Jeg sjekket Værnes ekspressen. Nei det rekker jeg ikke. 09:25 via Oslo til 1k gikk. Jeg snek meg ut fra leiligheten til kameraten min for ingen trenger å vite at jeg dreit meg ut. Kasta meg på buss 2 og inn på Værnes ekspressen. Kom meg inn på et stappfullt fly og sitter nå i sas loungen på Oslo før Tromsø flyet går 11:30. Flybilletter idag var billigere enn de orginale billettene. Men det er kjipt å måtte betale "dobbelt" men jeg var nok sliten etter helga. Trondheim fin by. Jeg skal få meg jobb i nærheten. Noen som kjenner noen i område som trenger en arealplanlegger så hit me up Så ha en flott tirsdag alle sammen uten å forsove seg til fly
God ettermiddag fra kontrakslounge i Praha. Ble ferdog tidligere enn planlagt så får være med LH via MUC isf FRA, lander en time tidligere enn planlagt. Det lot seg gjøre på innsjekke, selv om det er utebase og kontraktspersonell. Håper SAS kommer til(bake) til det servicenivået snart, jeg fikk ikke endret min SAS Plus PRO engang i Stavanger for noen uker siden
Litt mer begrenset oktoberfesthilsen her enn det @haakonks @Stuttfeiten og @Bernd har, men fikk oss en matbit på FCL;