God morgen fra Zürich. Man trenger ikke være milliardær for å like Sveits. Her er alt på stell. Hvor lenge må vi vente på bagasjen? Se her: At det tok tre minutter ekstra tar vi med fatning. Nå snart videre til det virkelige Syden. Ha en fin dag alle IFere!
God morgen! Siden Boston ferien ble byttet ut med fjellet, føler jeg meg litt slik om dagen Ha en fin tirsdag alle bonusnisser
God morgen fra Singapore. Dette setet tok meg store deler av veien: Må likevel si, selv om setet var meget fint, mat og drikke all verden. Det østerrikske crewet var dog blide og hyggelige.
God tirsdag! Mange bookinger på meg og fruen i går. Regnet litt på det, og ser ut til at vi akkurat treffer 100.000 km i løpet av en ett-års periode... er det dette man kaller avhengighet?
God formiddag. Her er det kombinert sykedag og hjemmekontor fra godstolen, når det kommer viktige ting som jeg må ta meg av. Alt er litt slitsomt. Fortalte kona at det er 6 andre på kontoret som også er syke, og hun ble svært lettet over at det ikke var hun som har forgiftet meg med egenplukket sopp. Har god tid her jeg sitter, så det blir også litt leting etter flybilletter, hoteller, leiebiler, og annet snacks. (Og litt Netflix) Ute skinner solen. Kanskje jeg skal komme meg ut og få litt frisk luft etterhvert også. Kan vel ikke skade?
OS335 VIE-OSL: de kom på høytaler flere ganger før boarding ang «helt fullt fly». Ombord er 4 av 12 seter i C opptatt. En ved hvert vindu ..
God ettermiddag fra sommer-Wien. 27 grader her idag. ikke verst å kunne gå i kortbukse og t-skjorte i slutten av september. Fint å slappe av langs Donau og en tur i hagen til Habsburgernes Schönbrunn. Nå må vi snart ha en schnitzel og øl, tror jeg
God kveld fra Munchen og LH sin F lounge på K-satelitten. Det er hjemreise etter en kort med vellykket tur til Praha. CRJ på første leg ga bil for buss, K22 og ordinær boarding videre. Fått meg mat i det minste; Fortsatt oktoberfest oppsett;