Tirsdag fra Cph

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av anders82, 04. juli 2017.

1. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,422
    Bonuspoeng:
    183
    En slags morgen fra Cph. Hele bølingen innlosjert på gull. Her har det tapt seg siden sist.
    Ingen aviser, ølskapet er borte og maten er halvveis. Jaja, skal til Italia så det blir bare bedre

Stuttfeiten liker dette
  2. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,371
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag fra Vestlandet. Om noen timer skal Norwegian ta meg over til Østlandet, før SAS tar meg tilbake igjen. Relativt store prisforskjeller mellom selskapene innenriks for tiden, spesielt om det bookes litt sent.

Ikke helt i feriemodus enda, men nå nærmer det seg med stormskritt :)

Stuttfeiten liker dette
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,765
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Jeg glemte å sjekke temperaturen før jeg gikk ut. Det er ikke så varmt som det kunne se ut som. Men deilig med mye plass på banen en tirsdag i ferien (som noen har begynt på allerede).

Snart helg!

??? Hva skal man der da??

Stuttfeiten and anders82 like this.
  4. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,295
    Bonuspoeng:
    183
    Gudd mornings fra Trondheim
    Grått her idag også...tipper temperatur på rundt 13-14 grader. Trøndersommer på sitt beste... :p
    Egentlig ikke så mye å ta seg til, men vil tro kjerringa klarer å organisere litt indretjeneste i ettermiddag. Ja...også må jeg montere ny TV jeg kjøpte igår....

Ha en flotters dag :D:D

Stuttfeiten liker dette
  5. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Har det ikke kun være alkohol fritt i det kjøleskapet i evigheter?

6. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,726
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra DY190 som skal ta meg til Haugesund. Derfra blir det leiebil fra Hertz, som jeg akkurat rakk å booke på SAS-kampanjen (5000 poeng, yay!), oppover til Stord på siste jobbreise før ferien.
    I morgen venter SAS/cityjet på returen.
    Ha en fin en!

Stuttfeiten and Darkcho like this.
  7. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    3,499
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag fra Sandnessjøen,

Grått vær, men så utrolig herlig å være i mer siviliserte omgivelser etter en uke i gjørma i Danmark.

Undertegnede gjorde brøleren med å booke hjemreisen med to deler fly og en del tog. Høyere makter oppdaget min synd og ga meg halvannen times forsinkelse ut fra CPH, hotell på OSL og ny flight til Trondheim. Det så mørkt ut og jeg forberede meg på evig fortapelse på Værnes og kanelbolle til frokost, middag og kvelds resten av livet.

Heldigvis klarte bookingfingeren min å få tilgivelse og en billett til MJF for en billig penge. Straffen ble redusert til fem timer kanelbolle og utvannet juice, samt en times tur i en Volvo til endelig destinasjon.

Note to self: Tog er for masochister, fra nå av blir det kun gjennomgående billetter.

Ha en fin kveld og ikke fornærm flygudene.

Stuttfeiten, RoadKing and Kristian like this.
  8. grisefod

grisefod Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Godaften her fra Islands Brygge i København. Der er nu bagt brownies til kollegaerne i morgen. Sidste dag på job så der skal de forkæles lidt. Det plejer at blive godt med en kage hvortil der blandt andet skal bruges 750g chokolade, 15 æg og 1.2kg sukker. Nu skal jeg ud og nyde at solen er kommet lidt frem og ellers glæde mig til ferien der starter når jeg går fra kontoret i morgen. :cool:

Stuttfeiten liker dette

Del denne siden