Yo fra Oslo. Starter dagen med litt fly jeg fra lysere tider, med visshet om at bedre tider kommer. For 3 år siden startet jeg dagen slik på Kypros Før Easyjet tok meg til LGW før DY tok meg til BGO. Hadde en flott tur ned med BA CW, men tidene med BA hjem gjorde at U2 var et bedre alternativ. G-EZOY, nå kjent som OE-ICR. Levert 2.12.2015. Stått stille på SXF side 30.03.. IFE. King leverer som (nesten) vanlig. Over Tyskland Rett før landing LGW Resten av turen medførte å komme seg fra nord til sør-terminalen på LGW, og så ha en begivenhetsløs tur hem med DY1319 og LN-NGT til BGO. Ha det kjekt
God morgen fra hjemmekontoret. Nå er det ny runde med anbefaling om å holde seg borte fra kontoret, så da får man holde seg hjemme. Bedre kaffe her, det er et pluss. Men, kaffemaskinen her lager ikke varm sjokolade, det gjør den på bortekontoret. Nå skulle vi egentlig ha vært i Tokyo, ANA F skulle ha vært fabelaktig på vei bort, og vi skulle ha spist wagyu både her og der, og ramen til alle måltider i mellom. I stedet blir det storbyweekend i hovedstaden, hvis de ikke stenger ned før den tid. Det er i tillegg knyttet litt spenning til valget over dammen. Nyt tirsdagen! Her skinner solen.
Kjekt å se flytur selv om den var for tre år siden .. Var det ikke på den tiden Easyjet fløy til BGO? Siden det er helg er vi på hytten og musejakt, i går tok jeg sementen fatt og fylte igjen alt som ga muligheter for inntrengning .. og nå ser det ikke ut! Null mus i dag ..
Litt tidligere. Men fikk faktisk testet den en del ganger ettersom fruen tok master i London på den tiden. Gikk fra mars 2013 til juni 2014, så ikke allverdens av suksess. På den tiden hadde jo BA 2x daglige også til LHR
God morgen fra Viken. Klovner i kamp over dammen... Hvem vinner pest eller kolera? Blir det EL- fly/hybrid eller fossilt? Følgende bookinger i vasken: LH C FCO mars SK C HKG påske tur SK C LHR mai CA F/SQ F DPS/SIN juli SQ F HKG okt/nov SK C HKG---Monkey TG-Phuket. Des Det var vel godt oppsummert... Ha en fin dag videre
God morgen fra hovedstaden. Rekord i smitteantall (igjen), terror i Wien, kaos over dammen. Og, ikke minst siden dette tross alt er et flyforum, ny minsterekord i eurobonusopptjening i oktober måned for mitt vedkommende siden jeg oppdaget dette forumet. Såvidt over 16.000 poeng opptjent på en måned er bare trist. Fortsetter det på dette nivået vil det bli strev bare å opprettholde toppstatus på Fly Premium. Vi trenger en ny restaurant med 330-opptjening når smittten går litt ned! Og/eller en ny Joker 50%-kampanje. Ungene prater fremdeles om da pappa hamstret taco, iskrem, potetgull, mel...
God morgen fra Sølvbyen. Vel hjemme igjen etter langturen til TRD og kystlinja utafor. Fortsatt litt kjekt å fly, men ikke som før hvor reisen var en del av målet. Kort sagt er det nå bedrøvelig kjedelig, med maske og null servering. Og slik blir det nok inntil vaksinen begynner å virke. SAS holder igjen på godene så lenge de kan, og idag fulgte aksjene min spådom og forsvant under 1 kr. Til alle dere som lurte på om det ble noen seifangst: Ja, det ble det. Og litt til fikk vi opp av havet. Smakte nydelig, med Austmann Blonde dertil. Ha en frisk og velsmakende dag!
God morgen fra hjemmekontoret! Skulle ha hatt bortekontor i dag, for et videomøte der flesteparten av møtedeltakere var til stede fysisk, så spratt de en flaske med bobler for å feire et prosjekt... ja, kl 9. Reiserelatert ingenting å melde fra mitt ståsted, men så en plass at Eurobonus nå er et eget selskap. Bare vi kan fortsette å bestille fly for poeng, så er det greit for meg. Ha en flott dag!
Ser man det... https://finalcall.travel/no/sas-skiller-ut-eurobonus-i-eget-selskap/ Her kan man både spå dommedag, og håpe på forbedringer! Ellers er det et grått vestland som byr på regnbyger og 9 grader. Teamsmøter hele dagen, kaffe og servering må en jammen meg stå for selv.. Makan. Rett før man må gå til innkjøp av en slik: Kanskje man finner noen gode tilbud på Black november, Black week, Black friday eller andre svarte tilbud?
God ettermiddag fra et solrikt Oslo. Har fått trimmet de gylden ( grå) lokkene på hodet og deprimert litt over at jeg egentlig skulle landet med TAP fra NYC i dag og ha sikret gullkortet. De poengene kan jeg se langt etter, og foreløpig også den refunderte betalingen som ble godkjent i våres så da ble det noen ekstra timer på jobben som alternativ til vino verde og TAP frokosten......
God ettermiddag fra den arktiske hovedstaden hvor det nå begynner å bli solnedgang og temperaturen ute viser 7°C Om noen timer nå så skal jeg og 6 andre spille litt poker før det går over til å se på presidentvalget i natt. Kan hende at en annen kamerat blir med over Teams da han er i karantene. Ellers er det ikke mer å melde fra den arktiske hovedstaden. Så dermed ønsker jeg alle her en flott tirsdag
Bilder fra fly... fant denne i nyhetene. "På vegne av alle øvrige KLM'ere og deres familie. TAKK. Vi ses hos NAV" (på Nederlandsk) https://www.nhnieuws.nl/nieuws/2754...-woest-grondpersoneel-zien-jullie-bij-het-uwv Bakkepersonalet er ikke heeeeeelt fornøyd med avgjørelsen til (fagforbundet til) pilotene som ikke vil skrive under på at de kan gå med på nedjusterte lønnsavtaler i en periode på 5 år i et ledd for å få utløst statsstøtte. Uten støtte ligger KLM an til å gå konkurs. Vet ikke nåværende status, nyheten ble publisert 1.11.
God aften fra hovedstaden. Bortekontor i dag, siden man skulle på fysisk befaring var det enklere å gå på kontoret og være i nærheten av der befaringen skulle foregå. Må vel innrømme at jeg er heldig som kan gå til og fra kontoret så da slipper man å være avhengig av bil eller bane. Litt mer stille enn sist man var innom kontoret, men kaffemaskinen fungerte og kunne by på både kaffe (som er dårligere enn den hjemme) og sjokolade (som man ikke har hjemme), så sånn sett kan man vel ikke klage eller hva @holmen I morgen er det hjemmekontor igjen så da får man vel klare seg med bedre kaffe og uten sjokolade antar jeg... Nyt kvelden folkens
God ettermiddag fra Jessheim. Faktisk ferdig med dagens Teams møter så kan man kanskje få gjort noe resten av dagen... Dagens «hovedbegivenhet» i verden bringer tankene tilbake til denne gamle klassikeren fra MAD magazine Kan jaggu sies å være gyldig fortsatt Ha en strålende en!