God morgen. Etter hvert posisjoneringsfly for den virkelig flyturen i morgen. Har ikke hatt så reise(fly)feber på ganske lenge.
God ettermiddag fra Bangkok. Her er en akkurat kommet hjem etter noen timers vandring / surret rundt samt lunsj på burger sjappe. Nå skal det jobbes ørlitegrann før det bærer ut døren igjen. Basseng tjeneste får en ha tilgode til i morgen. Ha en fin fin tirsdag
God morgen! Akkurat nå regner det ikke, til en forandring. Eksternt møte kl 9 gjør at jeg kan drikke kaffe i to og fred lenge etter at arbeidsdagen vanligvis har startet. Ganske behagelig. Ha en fin en!
Morn! Pengene for hussalget kom inn på konto i går, så i dag skal det handles en flaske Krug Fant også ut at man må ha bistand fra banken dersom man vil flytte litt større beløp til en annen bank som gir bedre innskudsrente... Ha en fin dag
God morgen fra Oslo Dratt med meg beina, og satt kursen mot jobb. og heldigvis snart fremme - da elektronikken på fartøyet fra Kina ikke er kompis i dag. Så mens man sitter her da, så jeg greid å dratt inn hele 20 spenn i julekalenderen til Spenn. Takke meg til at man kan forsatt få Cashpoints istedenfor i lufta, om ikke annet om man flyr rødnese. Ha en bedre tirsdag eller uten Spenn !
God morgen fra Sølvbyen. Ca ingen grader og ingen nedbør. Det blir snart Kristiania-tur. Schäferjenta og storebroren må passes litt på, inklusive en juleavslutting i kveld. (Bare for den ene av dem.) Ha en fin tirsdag (i samfunnsnyttig tjeneste) !
God morgen fra Hamburg Airport Lounge som KLM bruker her. Ingen højdare hva gjelder servering men greie sitteplasser. I dag skal flyåret 2025 avsluttes og det skjer på første rad hos KLM så blir noen pappesker å smake på. Ellers ser det ut som rødnesene har trøbbel her ute:
God tidlig ettermiddag fra MBT. Ferdig med kontrasting i skogen etter noen dager i LA. Der var glatt: Det blir med en natt hjemme, utreise med AF til CDG i kveld og overnatting hos Hilton på flyplassen før det blir AF videre til TLV i morgen. Fant ut at AF er det eneste allianseselskapet som flyr widebody til TLV fra Europa og hadde ikke tid for omvei via JFK eller BKK desverre.