Tirsdag morgen ..

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 10. juli 2018.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,489
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen
    Solkysten viser seg igjen fra sin vakreste side.
    Solen skinner nok en dag fra skyfri himmel, sjøen ligger speilblank og det ventes å komme opp i 25 grader i dag.
    I fjor sommer var vi heldige dersom vi fikk to dager på rad uten regn.

Godt vi valgte å feriere på hytten i år og ikke i fjor.

Ha en deilig dag alle sammen!

Kristian, geddi, OttoL and 1 other person like this.
  2. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God solskinnsmorgen fra Trondheim
    Kaffen i koppen og jobben igang - det er sol fra blå himmel og forventet 25-26 grader idag. Tror jaggu jeg skal jekke meg en pils ved hjemkomst.
    Fotball ikveld !

Ha en fantastisk tirsdag :D:D

Kristian and geddi like this.
  3. geddi

geddi Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,744
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag fra CJJ! Blir imponert hvis noen tar denne flyplassen uten å google. Visstnok 96% kinesere som bruker denne koreanske flyplassen :eek:

På vei til Beijing og det blir spennende å se om det går fint å få 24t visa ved ankomst slik som flere har meddelt går bra, men som det finnes lite info om på nettet.

Rar opplevelse ved sjekk inn på CJU. Flyr med OZ CJU-CJJ-PEK, første legg er innenlands, og derfor kunne de ikke sjekke bagasjen helt til PEK o_O

Seteradene startet på 10, ABC på høyre side og HJK på andre siden.

I det hele tatt en litt merkelig flydag, men det viktigste er at vi kommer trygt frem :)

En fin dag ønskes alle!

4. JohanB2

JohanB2 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    God morgon frå Gullstova i CPH
    Solskinsdag, men skal brukast på å sitje - anten i eit flysete eller ein lounge. I dag reiser vi ved å sitje, og innimellom gå gjennom dører. Fascinerande eigentleg
    På veg til ukjent terreng: Oradea i Romania. To reisedagar - to møtedagar, og 3timar her i kongens by (flyplass)
    Godt ein har Internett!

Nokon som veit om d er tilgang til lounge på OTP? *A Gold

Kristian, geddi, Wiolenze and 2 others like this.
  5. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag morgen fra Sørlandet. .... Og DER gikk alarmen for feil trykk i laboratorieavdelingen under meg på igjen. Først måker i smått hysterisk modus fra ca 4:30 til 6:30 (noen så en musevåk i nabolaget i går, det virker som de fortsatt har litt å snakke om i sakens anledning). Jeg søkte tilflukt på jobben, og her var det altså teknologien som var tilsvarende hysterisk . Jaja, jeg får forberede meg til ferielivet som starter til helga. Måkene kan jeg alltids stenge ute med "sov-i-ro" ( eller hvil-i-fred, som min søster kaller dem). For øvrig en liten advarsel til de av dere som i litt ferieyr steming kunne komme til å slå til på (litt for) gode tilbud på sko OG RIMOWA (!). Det dukkket opp -enten på Fb-feeden min eller på en eller annen nettavis jeg var innom. Det er IKKE fake produkter de selger, de selger nemlig IKKE noe som helst. Jeg har sjekket litt omkring sidene og de er vanligvis nyopprettede (1-3 dager) og er åpenbart ikke laget for å vare, selv om de ser proffe ut. De sørger for å få reservert beløpet vra AMEX eler MC, og så er det lite en kan gjøre (Det vil si en kan jo sette himmel og jord i bevegelse, men det er neppe verd bryet for de få hundre kronene det som regel er snakk om. Og akkurat det er seff "forretningsideen) :(

Last edited: 10. juli 2018
    Kristian, geddi, LN-FHU and 1 other person like this.
  6. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Flesland.. I dag er det rødnese til Oslo for å hente ny bil..
    Mangelen på fasttrack slo meg midt i fleisen... de siste årene har skjemt meg bort...

Men ser ut for å bli en særs behagelig tur over fjellet i dag, med nydelig solskinn...

C

Kristian, geddi, LN-FHU and 1 other person like this.
  7. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Ny bil,? Slit 'an! :) Da må jeg nesten dele den gamle definisjonen på LYKKE: Lykke er tidsrommet fra MANNEN har fått ny bil - til han hører den første LYDEN........

Kristian, LN-FHU and Eddie47 like this.
  8. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,580
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen, rett utenfor OSL enda. Blir en tur innom flyplassen i dag, eldstefrøken fikk Alicantetur m/venninne i forskudd på bursdags så jeg før gleden av å skysse de dit. Det ble Plus OSL-SVG-ALC-OSL, de gleder seg.

Nyt sola folkens, nok en fantastisk dag

Kristian, geddi and Eddie47 like this.
  9. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,489
    Bonuspoeng:
    293
    Tok en "sjefsavgjørelse" i går og reserverte en BYTON!

Chrisbgg, Kristian and holmen like this.
  10. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,580
    Bonuspoeng:
    183
    Off topic, men tenkte ikke lage ny tråd bare for denne. Venter i spenning på «ny» flytype som nok blir presentert om noen dager. Airbus 220 serien, kommer vel som -100 og -300 antas det.

Kristian liker dette
  11. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,710
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Frokosten er snart klar, i dag blir det texmex.
    Har allerede drukket kaffe, plastret et kne (på et for meg ukjent barn), gått tur med hunden og reddet en fugleskremsel-drage ned fra en telefonkabel.

Kan forøvrig melde om 0 måker i morelltreet etter at vi fikk fugleskremsel på plass!

24 dager igjen til neste flytur.

Kristian, geddi and ArthurDent like this.
  12. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,967
    Bonuspoeng:
    293
    Må være en drøm å spille Angry Bird på en sånn skjerm ;)

geddi and Eddie47 like this.
  13. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,710
    Bonuspoeng:
    293
    Gjorde det samme for en tid tilbake. Må holde alle muligheter åpne!

Kristian and Eddie47 like this.
  14. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    Rapporterer strålende vær også i den lille byen noen kilometer øst for Gardermoen, hvor jeg i alle fall kan sitte og se på flyene fra vinduet på hjemmekontoret. 3 1/2 dag til ferie og 22 dager til neste flytur, som til gjengjeld er TG F og SQ C til Maldivene. Greit å ha noe å se fram til liksom (og damemennesket/reiseselskapet synes jeg er klin gal som gleder meg til flyturen...). Selvfølgelig har "galskapen(?)" etter å optimalisere reisen med LH F slått inn, så nå er det daglige søk for å holde seg oppdatert på utsiktene.

15. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,517
    Bonuspoeng:
    183
    DanH, Eddie47 and Kristian like this.
  16. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag frå Aust-Finnmark!

Tosifra på termometeret i dag. Og det første talet er ikkje eit 1-tal, men eit 2-tal! Det er lenge sidan kvikksølvet har krype så langt ut av 'hiet' sitt. No skal eg på butikken for å kjøpe is!

temp.jpg

Varangerfjorden er den nye solkysten! :)

Ha ein fin dag, folkens!

snekkerjan, Earl and Eddie47 like this.
  17. Edvard

Edvard 一期一会

Likes mottatt:
    11,214
    Bonuspoeng:
    183
    Last edited: 10. juli 2018
  18. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,967
    Bonuspoeng:
    293
    Sol og nesten skyfritt på Sørlandet i dag og. Mye aktivitet over her, men svært lite kondensstriper så her må man følge med.

F45DF2EA-DA01-41B5-8763-CED44D853D6F.png

Eddie47 liker dette
  19. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Har hørt på høy musikk hele veien, med B&O 3D lyd, er det kjekt, men måtte skru ned på 0 ved jevne mellomrom for å høre etter

C

Eddie47 liker dette
  20. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,580
    Bonuspoeng:
    183

Del denne siden