God tirsdag morgen fra Sørlandet. .... Og DER gikk alarmen for feil trykk i laboratorieavdelingen under meg på igjen. Først måker i smått hysterisk modus fra ca 4:30 til 6:30 (noen så en musevåk i nabolaget i går, det virker som de fortsatt har litt å snakke om i sakens anledning). Jeg søkte tilflukt på jobben, og her var det altså teknologien som var tilsvarende hysterisk . Jaja, jeg får forberede meg til ferielivet som starter til helga. Måkene kan jeg alltids stenge ute med "sov-i-ro" ( eller hvil-i-fred, som min søster kaller dem). For øvrig en liten advarsel til de av dere som i litt ferieyr steming kunne komme til å slå til på (litt for) gode tilbud på sko OG RIMOWA (!). Det dukkket opp -enten på Fb-feeden min eller på en eller annen nettavis jeg var innom. Det er IKKE fake produkter de selger, de selger nemlig IKKE noe som helst. Jeg har sjekket litt omkring sidene og de er vanligvis nyopprettede (1-3 dager) og er åpenbart ikke laget for å vare, selv om de ser proffe ut. De sørger for å få reservert beløpet vra AMEX eler MC, og så er det lite en kan gjøre (Det vil si en kan jo sette himmel og jord i bevegelse, men det er neppe verd bryet for de få hundre kronene det som regel er snakk om. Og akkurat det er seff "forretningsideen)
Last edited: 10. juli 2018