God morgen fra en kald og våt hovedstad. Så vidt over frysepunktet, og litt regn i luften, det er definitivt høst! Deilig å sjekke værmeldingen for Barcelona neste helg, og se at det blir en smak av sommer for en stakket stund. Slit med helsa, det er litt lenge til helg..
god morgen fra nordsjøen. surt og kaldt og breiflabb overalt, men satser på en god dag og videre jakt på den perfekte CT reisen.....
God morgen. Da var CT nr 2 i boks for i år. Kjenner at det burde vært noe mer å strekke seg etter. Blir på en måte litt for enkelt bare å tjene poeng. Oktober er en god fly måned. Neste tur er mindre enn 2 uker unna... og selveste "sjefsturen" er om drøye 3 uker. Tenker det passer godt med litt sol og varme da
God morgen fra det sørlandske. Vi må også vente til det iherdige lavtrykket har passert. Definitivt høst heromkring. "Stylterottene" (aka rådyra) har sin faste kveldsrunde og spiser nedfallsepler i hagen (Jada man har allerede et par kasser i hus, og har fått omgjort 60 kg epler til 48 fl saft). I dag beinet det jammen en elg over veien på vei til jobb. Neppe en sensasjon andre steder i landet, men heromkring (Sørlandskysten) har det vært lite elg de siste 20 ish årene. Det nærmer seg helgetur til BGO (Der blir det høy handyman-faktor: Montering av dusjkabinett og boring og "Trollkraftsprenging" av fjell). Litt avhengig av Trillians helse, blir det muligens feiring av 50 års jubileum for "Hulen" (Jada, ArthurDent er seff gammel hulepamp). Ha en fortreffelig tirsdag!
God morgen fra Drammen. Etter 1 ukes fri fra IF(ufornuftig), har det hoppet seg opp endel å tråder å lese seg opp på igjen, og ikke minst jobben... Nedtelling HKG 24 dager ish Velbrukte kroner på dobbelt kampanjen, har lønt seg, det nye badet kommer seg... EB binga gror, på tide å snart begynne å tappe den. Sikter da på vinterferien 2020 og mulig tur med samtlige i husholdningen mot USA. Time will show. God tur i luften som på bakken
Tirsdag og flydag! Skal fly OSL-AMS-VIE med KLM til Microsoft Directions idag. Eco+ (hvis en kan kalle det det) er booket og rad 5/4 er valgt. Jobben betaler ikke C ... 16 dager til EGO-trippen =) Ha en fin dag, alle sammen!
God morgen fra bollebua på TRD. 3/4 full og noen er glad i å prate usedvanlig høyt på telefonen. Tar en kaffe med ut. Flott vær, men gir seg vel når det nærmer seg hovedstaden. Ha en super dag i luften og til lands
Morn fra regnbyen Oslo. Mens andre har rundet CT nummer 2 har jeg iallfall fått på plass CT nummer 1, og det blir nok med det. Også bestilt TRF-BGO-TRF i juleferien istedenfor reise rett fra OSL.... Ifølge fruen må en visst vise seg hos svigerfamilien i ny og ne Heldigvis ikke noe beinknusende E2 å spore.
God morgon frå Sunnfjord. Neste flytur er like om hjørnet. Berre to månader att Godt å vere attende på kontoret etter ein dag heime med arvingen. På tide å fylle på kaffikoppen før neste møte. Ha ein fin dag alle, fly forsiktig, og oppfør dykk pent!
God morgen fra Nordens Paris som nå har 0°C og utenfor vinduet ser det ut til å være klar blå himmel. Idag skjer det ikke så mye spennende her i nord og jeg skal heller ikke ut å fly før 1. November (Da til Jevnaker) Så i mellomtiden får man bare ønske alle dere en riktig god tirsdag uansett hvor hen i verden dere befinner dere
Goodday fra Grenland. Siste dag på jobb før langfri i 13 dager. Skal til tigerstaden på Chat Noir med venner til lørdag. Overnatter på Thon hotel Cecil, så får vi se om Black statusen kan gi meg oppgradering fra biz rom til suite?
God morgen fra gullstua på OSL. Det er frokosttid. Ca 22 timer etter hjemkomst fra Balituren er det på tide å reise litt igjen. SK til MUC og LH videre til DBV. Ofret 2500 «HON-poeng» for å slippe fakir-flighten til FRA. Vet ikke om det blir verdt det, vært våken siden 03:00 og fikk sete 1E til MUC. Rakk heldigvis dekkskift på begge bilene i går
God morgen fra SK864/15D. Jeg kan nå annonsere at vintersesongen offisielt har startet og vi står nå i de-icing kø på OSL.
God morgen fra regnfullt, gråtrist FBU Akkurast slengt inn upgrade offer med points på en jobbtur OSL-ARN-OSL neste uke. Er det noen som kan forklare meg hva eventuelle rasjonelle grunner til å gjøre det er? Eneste jeg kan tenke meg, gitt at jeg alt er EBG er at jeg svir av litt poeng opptjent med jobben på en jobbreise, altså en slags "hvitvasking" av poeng ifht skattereglene, og at jeg får meg en gratis drikke og litt snack. Noe annet som gir grunn til å flekke opp poeng for å sitte litt lenger frem i flyet/ what am I missing?
God morgen fra hjemmekontoret på Ski. Startet dagen med styrketrening og en lang kald dusj. Konsentrasjonen er på topp. Nå er Whey proteinshake konsumert og hjemmebrygget kaffe står klar. Kun to Skype-møter står på kalenderen idag. Har planer om å ta en MR sent i November, men må vente til lønna kommer inn før jeg bestiller.
Den eneste rasjonelle grunnen slik jeg ser det er for de som mangler litt poeng for å få en status. Men den fordelen fjernes jo snart.
Har gjort noe liknende, dvs. betalt en jobbreise med poeng. (Jeg har riktignok FP status, så jeg fikk sitte foran gardina uansett), men hovedmotivet var å sørge å "bruke opp" bonuspoeng opptjent gjennom jobben.
God morgen fra The Sunshine State ... Det med Sunshine er vel ikke alltid rett .. det er kjølig (26) og vått ute og foreløpig er det mørkt! 9 timer til neste flytur ... At @drsyk teller ned til HKG er vel litt prematurt ... mye skal skje før den tid ....