God morgen fra solsengen på Jomtien Beach. Her nytes livet med en GT og en kald Chang, sola skinner fra en tilnærmet skyfri himmel og snøen hjemme i Oslo er bare noe jeg leser om i nettavisene og på Facebook, her er det ikke antydning til noe slikt. Ønsker alle en fin fin tirsdag med eller uten snømåking.
God morgen fra Tigerstaden. Frokosten er fortært og nå bærer det til jobb før det blir øl og flybonus i ettermiddag.
God morgen fra Oslo. I følge androids samarbeidspartner er det deilige 13 minusgrader her hvor jeg befinner meg... Det er med andre ord bikkjekaldt .. Heldigvis er det bare par uker til vinterferien og da blir det Granca Granca Granca !! (livet som småbarnsfar er spennende....) I dag er det øl&flybonus i Oslo. Det blir en liten trøst i denne tunge perioden av frost og solmangel. . Ha en fin dag og vel møtt i kveld
Yo fra Oslo. Startet dagen med ledig midtsete på t-banen. https://flysmart24.no/2018/12/29/redaktor-respektlost-a-bruke-harry-navnet-granka/ "Redaktøren av den største skandinaviske avisen på Kanariøyene går knallhardt ut mot slengnavnet som stadig flere bruker om den mest populære ferieøya blant nordmenn: Granka. – Usmakelig og respektløst, mener hun."
God morgen fra Oslo. Årsrapporten til SAS er ute og jeg synes nøkkeltallene er ganske interessante. Sykefraværet går opp, engasjementet blant medarbeiderne går ned, kundetilfredsheten synker, kabinfaktoren synker, lastfaktoren synker, punktligheten synker, men inntektene og resultatene peker oppover. Det er solgt 3,5% fler Eurobonuspoeng enn i forrige regnskapsår, bra jobbet alle sammen!
Bare 22 minusgrader her i hjertet av Hallingdal i dag.. Men lufta er heldigvis tørr, så det kjennes ikke så ille ut. Den fuktige Oslo-lufta er værre.
God formiddag fra hovedstaden. Livet under dyna fortsetter. Et lyspunkt i går var at jeg ikke fikk lov av kona å måke snø, så da fikk hun en nevø til å komme og gjøre det. I dag er det sol! Men det ser skummelt ut borte på østkanten (eller Nordstrand som det også kalles..) Fikk dette bildet i går fra kona i Kirkenes, det er visst kaldt der..
God tirsdag fra Nordens Paris På vei til ukas første forelesning som heldigvis holdes inne. Er kaldt her i Tromsø men ikke som andre stede i landet, bare "usle" -6 her Men hey, er ikke lenge til tur Så til alle andre, ha en God tirsdag fra Nordens Paris
God tirsdag! Våknet opp til denne mailen fra Postnord angående en pakke jeg sendte i retur til adidas: Gleder meg til postnord blir lagt ned Ellers blir det Praha tur i vinterferien. 28 dager til. Booket hotell på Grandior, selv om jeg kanskje heller ombooker til Cosmopolitan og bruker gratis bonusovernattingen min fra Hotels. Melkerute med Norwegian. Mangler bare 1 leg etter turen for gratis setereservasjon. Så må nok til Oslo eller noe i den duren for å hanke inn siste leg. Fikk egentlig lyst til granca med sol og varme etter å ha lest are sin post, men men ... Ha en fin dag alle
Se positivt på det, kanskje du får ti kroner og en Bugg i erstatning! Er vel bare å presse lønningene nedover og billettprisene oppover så holder vel fortjenesten seg bra til hele greia imploderer God lunsj fra Trondheim. Her skal det snuses litt på salget til BA før det er over, men har vel ikke funnet noe som ga bookingfingeren spasmer helt enda.
Ikke veldig overraskende at hun er godt voksen. " dagens ungdom blablabla "... Men forstår godt, i dag seier man jo ting som "serr" istedenfor seriøst og "sjino" istedenfor kino. Begge deler bør jo straffes med 21 års norskopplæring.. At man i hele tatt sier Oslo og New York er også rimelig vulgært. Det burde fortsatt hete Christiania og New Amsterdam...
God formiddag fra FCL terminal A. Nå gjenstår bare tre flyvninger før vi lander på RRS i kveld. Snømåking venter
Samme opplegg som meg i år etter de to siste årene i Florida. Jeg kjenner at jeg sliter med å glede meg til ferien selv om det blir godt å få litt varmere temperaturer enn det er i Norge om dagen...
God formiddag fra den skotske landsbygda, der vi er i ferd med å bli transportert til resorten der vi skal ha kick-off de neste 4 dagene. For anledningen i splitter ny garderobe etter at SAS og Lufthansa ikke klarte å få fram kofferten min i går (og fortsatt ikke har klart det ). En telefon til forsikringsselskapet avklarte at jeg hadde rett til å bruke inntil 10.000 kroner «på det nødvendigste». En rask tur inn på nærmeste Hugo Boss butikk 15 minutter før stengetid gjorde trikset. Så fort har jeg aldri brukt 10.000 kroner på klær før