Tirsdag - og den skal bli bra;-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 08. juli 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra en nyvasket hovedstad. Nå venter ukens siste arbeidsdag - ja faktisk juli måneds siste arbeidsdag også:) Ha en flott tirsdag du også!
     
  2. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Forus. Observerte rådyr langs motorveien på vei ut til jobb i morges. Ellers en helt nydelig start på dagen her. Fantastisk vær. Kan tenke meg at temperaturen kommer til å krype oppover ettehvert også. Foreløpig en veldig rolig start på arbeidsdagen. Det kan man like. Avslutter arbeidsdagen noe tidligere i dag for å skrive kontrakt på den nye leiligheten. Skal prøve å få flyttet dato for overtakelse til litt tidligere også, satser på det går bra. August blir en travel måned med en del reising. Så det gjelder å dra ut mest mulig tid til å male og flytte i mellomtiden.
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske.
    Her skinner solen i dag, og det skal den gjøre resten av uka. I likhet med Hr ForumKaptein skal jeg også ha ukens siste arbeidsdag i dag. Og den tror jeg skal bli kort også.
    Etter lite søvn natt til i går, tok jeg igjen i natt og fikk meg 9,5 times søvn. Skal si det gjorde godt!
    Diamantstatusen hos EuroBonus ble også sikret i går. En aldri så liten milepæl det.....

    I kveld blir det fussball und bier! I morgen går turen til hytta i skjærgården for noen late dager med god mat og drikke. Værmeldingen er strålende, så det kan bare bli supert!

    Ha en fin sommeruke!!
     
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim. Ferietid gir litt roligere dager , men fortsatt noen utfordringer.
    Anyways....fotball i kveld og deretter loppekassa-det er planen. Ha en god tirsdag :):):)
     
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra Sirevåg. I dag har jeg hatt familien med på jobb - fjelltopp tur, kjekt var det, men helt tydelig at slike turer burde resten av gjengen vert oftere på. Siden var vi en tur innom Sogndalstrand, en vakker perle helt ved sjøkanten. Nå er det fart i grillen og øllen jekket. Ha en flott tirsdag :)
     

Del denne siden