Litt grått på strilelandet .. men vi har Frielekaffe i koppen og fyr på peisen .. Donald tar alle ære for @drsyk sitt arbeid med vaksine mot flaggermusstøv, men har er lynende forbannet for at arbeidet ikke ble offentliggjort forrige mandag ... Driver du politikk @drsyk ?? Litt grått på morgenkvisten .. men det blir en bra dag ..., Du verden ..
God tirsdag fra Romerike. I dag går ferden til Oslo for å hente en ny bil jeg har anskaffet for arbeidsgiver og utover det mistenker jeg kaffe og Teams resten av dagen. Ha en flott dag alle sammen!!
God morgen fra Viken. Politikk er gøy...Når verdens dårligste taper, faktisk taper @Eddie47 Jeg hadde ringt til Pfizer på forhånd ja, slik at når Biden vant, kunne han få all æren. Gledes til normalisering av tilværelsen, sol, bobler og de eleverte klasser, long haul til østen og westen, huff som det gledes Ha en super dag videre
God morgen fra kontoret. Skulle egentlig ha hjemmekontor, men logistikk og sånn.. Nå er jeg jammen klar for å fly litt snart!
Jeg skal fly om 23 dager .... men akkurat nå er Cafe Engebret stengt ... og med de smittetallene de har i Oslo og i Bergen kan det jo hende at byene er stengt ned frem til nyttår ...
Spørs om det spøker for Engebret, dessverre. Jeg skal fly om 49 dager. Til Trondheim. Håper det er mulig, ellers vil 2020 stå igjen med 3 flyturer, alle i første uke av året.
God formiddag fra Trondheim Her er man på jobb, og ser fram til ettermiddagen da jeg skal gjøre absolutt null og niks- bare sofatjeneste Fant meg en spennende Special Club igår på nett , så spørs om ikke mitt lokale pol får en bestilling ila kvelden Ha en trivelig tirsdag
God morgen fra Trondheim! Ganske tomt på kontoret i dag... lurer på hvor alle gjemmer seg. Tenker jeg skal en tur innom en klesbutikk og se om det er en fin dress å oppdrive. Den jeg nå har bærer preg av at jeg har hatt den på meg mens jeg ramlet av et tak. Ellers egentlig intet nytt å melde. Ha en flott dag!
Det høres ut som en god historie. Jeg giftet meg i en snippkjole som min far har hoppet i Holmenkollen med. Den er i overraskende god stand. (Min far arvet den av sin far, og min farfar giftet seg også i den)
God morgen fra den store sjukeheimen. Her sover de som sove bør, mens vi andre drikker sur kaffe som ikke engang er fra Friele Dagens refleksjon går på om det er best å bestille vinterdekk på nett og få med trumfen eller å ta det gjennom den glitrende sykkelsjappa RedBike og få satt dem på med service
God tirsdag fra FBU, tomt på kontoret her også i dag. Særdeles lite spennende å se frem til på reisefronten resten av året, loungesafari til LHR i midten av januar er neste lyspunkt, selv om det nok også ser temmelig mørkt ut for den utflukten slik tingenes tilstand utvikler seg
God tysdag frå Aust-Finnmark! Utetemperaturen ligg rundt frysepunktet, reisefeberen nærmar seg kokepunktet. Tilfeldig?? I mangelen av bilete frå fjerne himmelstrøk får ein nyte synet av nære himmelstrøk, sjølv om akkurat dette himmelstrøket kanskje er ganske langt unna mange medforumistar: Varangerfjorden Ha ein fin dag, folkens
Vel, tja, hva kan man si. Jeg skulle litt opp i høyden for å få utsikt og drikke Jæger der oppe... det viste seg at brannstigen ikke var tilstrekkelig festet, så jeg kom ned sammen med stigen. Landet på en veranda, stigen landet få cm unna hodet, så ting gikk "bra nok" Kun støl i noen dager, og hull i dressen, men det kan man leve med. "It seemed like a good idea at that time" er vel det de sier på nynorsk?
God tysdag frå Sunnfjord. Ny dag i horisontalen. Det hadde vore kjekt å blitt frisk snart, men heldigvis er ikkje flylysten all verden når tilstanden er slik. Fem dagar att til termin. Det skal bli kjekt. Scandic Sunnfjord Hotell i Førde held ope og serverer lutefisk, @Eddie47. Du må òg gjerne ta turen og feire vaksinearbeidet @drsyk
For en gledelig affære å få den ære av å fortære lutefisk med både @Eddie47 og dem selv herr @Sunnfjordingen , for Covid 19 vaksine må feires, serveres Krug eller DP med kaviaren? Og en marsipan gris til hver som en rolig avslutning, er jo riktignok snart jul
God lunsjtid, alle. I dag var det en lys tone over innleggene. Skulle nesten tro vi var blitt vaksinert mot noe! Og gode historier samt bilde av Varangerfjorden, blir nesten ikke bedre nå om dagen. Ha en fortsatt frisk og oppmuntrende dag!
Må ha med litt fly/reiserelatert også.. 10. november 2017 bodde jeg på Radisson OSL, for dagen etter skulle vi til Florida for å besøke familie i Palm Beach. (Og til Disneyworld!) 10. november 2016 var jeg i Arenal, Costa Rica: Fikk ikke noe mindre lyst til å reise nå.