Endelig har det blitt 12. november, og abstinenssymptomene kan lindres! Det er mer enn tre måneder siden forrige tur med vanlig sete og en forventning om til og med å lande med flyet! Sitter akkurat nå på Vy, som forhåpentligvis ikke gjør seg om til forsinkelser og Fy, på vei til OSL. Noen dagers konferanse i Athen med routing OSL-BRU-ATH-FCO-CPH-OSL synes jeg er helt greit når vintermørket senker seg og snøen daler ned. Frokost i Gullstua føles som en god plan!
God Tirsdag fra luften! Trygt plassert på TK1751 på vei mot OSL etter weekendtrip til Bali Flott intraeurope businessclass på dette 321neo flyet! Flott Tirsdag ønskes alle
God morgon. På flytoget før gullstova lokker. Kven booker 1E når heile rad 6 er ledig? Då blir det ikkje 1d på med til BRU
God morgen fra Trondheim Her er det friskt og kjølig, med et tynt dekke snø som lyser opp en mørk vintermorgen! Ha en feiende flott flydag, ev. tirsdag...
SKIT er synderen! Jeg bestilte 1A, og ble ved innsjekking tildelt 1E. Endret med en gang til 1A, og var fornøyd med det - helt til jeg tilfeldigvis sjekket boarding-passet på vei til Gullstua. Nok en gang satt på 1E, fikk endret til 1D på vei inn i loungen 1D synes forøvrig å være et helt greit sted å sitte. God tur til BRU!
God morgen fra Drammen. Mindre snøkaos idag. Sokke tråden lever! Gjett hvor mine sokker kommer fra, de erfarende vet svarer enkelt Vel SAS er gavmilde, EU kompensasjon er servert på sølvfat... Da er det å overtale madammen som gjenstår God dag i luften som på bakken
God morgen fra Trondheim Friskt med -8 på sykkelturen til jobb i morres, men en god kopp kaffe og tallerken med havregrøt er en flott start. Ha en nydelig dag
God morgen, forresten! Har hatt en effektiv morgen på kontoret, før alle andre kommer. Åpent landskap er ikke alltid så praktisk. Har fått på plass "noen" bonusturer for neste år, og er klar for et innholdsrikt reiseår i 2020. Blant annet skal min mor få sin første reise i biz i anledning fødselsdagen. Venter på regnet. Eller blir det sludd? Eller snø? Og blir det bare is? Det vil tiden vise. Sikkert en haug med nordlendinger som er ute og kjører på sommerdekk i dag også. Ingen flytur denne uken, men det er T-6 til SoCal!
Nesten, med så ferskt minne kjære @Eddie47 er det SAS Biz sokka, pakket litt sent ut av resterende ting og tang fra kofferten igår, fikk jo 4 par, så hvorfor ikke tenkte jeg, plutselig er det sokke tråden igjen "noen" Har vel booka mer enn halvparten klarer ila. et år
FLYBYTTE FRA NYE TIL GAMLE SUITER, ARE YOU KIDDING ME? Hva er det for en mail å våkne opp til. Tydeligvis at de høyere makter vil at jeg skal ta den korte ruten til Asia på fredag.
Syltetøyet er attende. (rakk ikkje loungen i dag, så det vart ikkje varme servietter i dag) (bilde kjem når Internett er stabil) @OyvindN eg veit kor du sitt)
Ja, det blir jo i hvert fall en ny, midlertidig booking. Møtte null forståelse hos SQ. «But sir, you still have 1F»
Høres ut som om du har tømt EB binga nå for hele 2020... Det var skuffende og trist å høre. Har bare sympati å gi Håper inderlig vel at det ordner seg likevel for deg @Upsaker